daffbunny Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Misty heeft -merkte ik gister- een natte kin. Nou is misty een ram maar had eigenlijk nooit gehoord dat een ram een natte kin kreeg ? Hoe zou dit kunnen komen ??Groetjes Daphne
Caroline Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Bij tandproblemen gaan konijnen wel eens kwijlen en hebben ze een natte kin...Eens laten controleren misschien?
daffbunny Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 Nee dat zou niet kunnen. Ben pas nog naar de da geweest.Er is bij 2 verschillende da's gekeken maar nergens was er iets met de tanden
Petradhd Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Heeft Misty een drinkfles of waterbak?
daffbunny Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 Drinkfles:yes: Waterbak laat die niet staan
windflyer209 Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Hoi Ik heb vijf rammetjes en behalve lekkie zijn hun tandjes tiptop. ( worden altijd nagekeken). Nu hebben ze wel de gewoonte om met de geurkliertjes die ze onder hun kin hebben over het tuttertje van hun fles te vrijven. Dit vooral als ze juist vers water gehad hebben. Hierdoor hebben ze altijd een nat kinnetje. Misschien is dit de oorzaak?
YvonneH Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Het kan toch ook gewoon nat zijn van de geurklier zelf? Mijn 1e rammetje had dat ook weleens hoor.Zit het echt onder zijn kin, of onder z'n lippen of....
daffbunny Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 ik weet niet oordeel zelf op deze foto is duidelijk te zien dat het nat is
jufke Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Ik kan het op de foto toch niet zo goed zien. Als het een beetje nat is kan het de geurklier zijn. Kletsnat (en als je te lang wacht; kale plek) kan inderdaad veroorzaakt worden door kwijlen i.v.m. tandproblemen. Als je zeker weet dat de tandjes en kiezen goed zijn, lijkt het mij gewoon de geurklier.
Aanbevolen berichten