champie Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Hoi Mijn konijntje (vrouwtje) ia al enige tijd op dieet maar haar nekje blijft dik.Hoort dit bij vrouwtjes?? Groetjes wendy
ZaZa Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Haar nekje zal zelf niet dik zijn, maar je bedoelt misschien dat ze een wam heeft ?Een soort van dik vel/vacht onder haar kin... Dat hebben veel voedsters, klopt en hoeft niet persé te betekenen dat je konijn ook te dik is...
brigit Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 mijn voe.dster heeft ook een wam.als jouw konijntje ook een wam heeft gaat dit niet weg met een dieet.Het blijft zo
Jimmy&Nijn Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 mijn ex ram heeft ook een onder kin
champie Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 Hoi Dus dat heeft er niks mee te maken dat ze dik is.Ik vond het ook al zo raar want ze krijgt niet veel meer.Ik had eerst een mannetje en die had dat niet.Het is inderdaad in der nekje zo'n wam ja. Groetjes wendy
Aanbevolen berichten