Sascha Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Hoi! Morgen wordt mijn knulletje gecastreerd.. Ik heb zijn tijdelijke hokje al zo ongeveer klaargemaakt ( is het niet te vol met dat kussen er ook bij? ): Na hoeveel dagen kan hij weer naar buiten? En na hoeveel dagen weer op stro zitten? Duimen jullie ook mee? Ik hoop dat alles goed gaat.. Hij is al een jaar of 3/4..
meroke Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 veel succes met de castratie, het komt zeker goed!hier is daantje gisteren gecastreerd, vandaag heeft hij al goed gerend buiten z'n hok.
Sabbie Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Haha! Wat een prachtig hok! Het is net een echt ziektebed!Freddie is na ongeveer 5 dagen weer op stro gegaan. Ik heb hem binnen staan, dus weet niet wanneer hij weer naar buiten mag! Ik duim, want ik weet hoe spannend het is!
Laura1984 Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Wij hebben Nijn na zijn castratie in de garage gezet, waar het maar iets minder koud was dan buiten, hij is na 3 dagen terug naar zijn huis verhuisd, heeft toen nog wel op doeken gezeten. Na een week hebben we hem weer op het stro gelaten. Als je stamper echt binnenhaalt zou ik oppassen met hem zomaar weer buiten laten, omdat het nu flink koud is buiten is het verschil erg groot. Succes morgen! Ik duim voor je!
Sascha Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Geplaatst: 19 februari 2009 (aangepast) Dankjewel.. En kan je je voorstellen dat ik dit hok gevonden heb buiten bij de containers? Er komt trouwens nog wel een wctje in hoor.. Ik heb ook al olvarit wortelhapje en appelmoes in huis, en ik vraag morgen aan de da nog een spuitje om hem te kunnen dwangvoeren als hij niks gaat eten. Edit: Morgen gaat bij mijn kamer de kachel uit& het raam open, dus dan kan stamper over een paar daagjes weer naar buiten Wij hebben geen garage, want wij wonen in een flat Zou Stamper als alles goed gaat zondagmiddag weer naar buiten kunnen..? 19 februari 2009 aangepast door Sascha
brigit Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Beau ging na 4 dagen van de handoeken af. Ik moest wel regelmatig wisselen want hij was een paar dagen niet zindelijk. Komt vast goed hoor!
Claire Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Mijn konijn heet ook Stamper alleen dat is een vrouwtje wij hebben zwerver 1 week binnen gehouden op handdoeken,en dan weer naar buiten, ze mogen niet op zaagsel of stro ofso zitten.Ik duim met je mee. Succes
Laura1984 Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Wij hebben Nijn ook op vrijdag laten castreren, zondag avond hebben we hem toen weer buiten gelaten, dus dat is hetzelfde (dat is trouwens helemaal geen 3 dagen... ) Maar ik denk dat je het misschien ook een beetje van de situatie af moet laten hangen. Nijn was 's zaterdags zijn binnenhok alweer aan het verbouwen omdat hij eruit wilde, hij at goed, keutelde, plaste, het gind heel goed. Als het goed met Stamper gaat, lijkt me dat helemaal geen probleem! Als je het zo doet, zal het verschil in temperatuur inderdaad niet heel extreem zijn.
Sascha Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Geplaatst: 19 februari 2009 Okay, dan hoop ik maar dat alles goed gaat, want volgens mij worden het wel een beetje slapeloze nachten zo..
Choco en Nijntje Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Ik duim alvast dat alles goed mag verlopen morgen.Onze Toby wordt volgende week donderdag gecastreerd en ik herken de stress... :mdr:Laat je nog weten hoe alles gegaan is, dan kan ik uit jouw ervaringen nog leren...
Sascha Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Geplaatst: 20 februari 2009 Ik ga hem om kwart over 8 wegbrengen.. Dan kan ik hem weer halen tussen 3-5, arme schat. Ik voel me zo schuldig dat zijn balletjes eraf gaan:$
Gast Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Dat had ik ook met Babbel, maar als ik hem zo tegen zijn vriendinnetje zie liggen en ze samen gelukkig zie is dat schuldgevoel al heel snel weg hoor. Haha Succes! Ik ben benieuwd hoe het gaat.
jasmijn86 Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Succes, Sascha! Komt helemaal in orde! Mijn konijnen waren vaak na 2 dagen alweer buiten. Die waren vaak al na een paar uur weer zo fris als een hoentje.Laat maar weten hoe het gegaan is!
Sabbie Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Hier wordt er geduimd! Mag je bellen tussendoor?
Sascha Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Geplaatst: 20 februari 2009 Ik ga rond 3 uur bellen hoe het met hem gaat. Ik kan trouwens toch niet mijn raam opendoen.. Mijn kachel staat nu wel uit en het is hier nu max. 15 graden. Dan kan hij over 2/3 dagen toch wel weer naar buiten? Ik hoop dat alles goedgaat met mn ventje.. De arme schat. Ik heb ook nog even gevraagd of ze naar zijn tanden wilde kijken.
Sascha Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Geplaatst: 20 februari 2009 Knulletje is weer thuis Hij zat nog geen minuut in zijn kooi en begon al een beetje te knabbelen aan het witlof. Ik heb even snel de wond gezien, en het ziet er wel akelig uit, arme schat.
Sabbie Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Wat goed!! Nu al aan het eten!! Super!
Sabbie Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Dat deed Freddie ook. Hij had binnen een paar uur zijn hechtingen er al uit.. Hij had bij de DA de pleister eraf geknabbeld!!
Aanbevolen berichten