mirjamspd Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 mijn konijn heeft allemaal spul om haar oogjes, het lijkt wel slaap en het blijft wat plakken. ziet er niet heel mooi uit wat kan ik er precies aan doen?:bounce: mijn andere twee konijntjes hebben er geen last van, de dierenarts had het over tocht maar ze staat tegen een muur aan en ik heb er een jutezak voor hangen:$ kan iemand mij helpen?
Karina Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Schoonmaken met afgekoeld gekookt water of kamillethee, wel deppen, niet wrijven. Is het na 2 dagen nog niet over zou ik even naar de da gaan om te laten controleren of het konijn haken op de kiezen heeft of een vuiltje in het oog. Maar als het om allebei de ogen gaat?
Mireille Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 dit kan ook komen door verstopte traanbuisjes, zeker als ze er de hele dag last van hebben
mirjamspd Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Geplaatst: 19 februari 2009 ik zal vandaag met water proberen te deppen..anders ga ik naar de DA
mirjamspd Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Geplaatst: 28 februari 2009 het is nog steeds niet erg mooi ga binnenkort naar de DA want ik moet ze toch laten inenten
Aanbevolen berichten