Mara Xanu Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Mijn konijn Wiebel is in een jaar tijd weer bijna een kilo afgevallen . Meneer heeft altijd eten en hooi tot zijn beschikking (hij komt erg moeilijk aan en is al eerder bijgevoerd met olvarit). Nou weet ik dat de dierenarts er niets aan kan doen. Ben er al heel vaak mee geweest. Meneer krijgt Russel Rabbit (op advies van de DA) en de bak wordt constant bijgevuld. Heeft hier iemand een idee om mijn nijn weer een beetje vetter te krijgen? Hij is nu zo dat als je hem aait je de botjes overal voelt zitten. Hij wordt er niet minder lief of actief van maar ik vind het toch niet helemaal normaal. Iemand tips??? Groetjes, Mara
Mara Xanu Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Geplaatst: 17 februari 2009 Nope nog nooit aan gedacht *schaam*. Kan dat via de dierenarts? En welk middel zou hij dan moeten krijgen? (druppels, pilletjes??) Groetjes, Mara
Mireille Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 inderdaad even je da bellen en vragen naar panacur.Makkelijkste is de vloeibare of pasta versie
Mara Xanu Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Geplaatst: 17 februari 2009 heel erg bedankt!! Hopelijk dat dit de oplossing is want ik vind het toch een beetje zielig worden . Hij komt echt niet bij en eet toch best goed. Groetjes, Mara
Aanbevolen berichten