Laura82 Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 (aangepast) Hai, Ik kan me herinneren hier al iets over gelezen te hebben, maar kan het niet meer vinden. Mijn rammelaar Bailey van anderhalf heeft sinds vandaag veel kleinere keutels, helft kleiner dan normaal.Daarnaast niest hij behoorlijk. Hij is zoiezo flink in de rui wellicht dat dit samenhangt. Aangezien mijn babykonijntje momenteel doodziek is maak ik me ook best zorgen om Bailey. Ik heb de keutels van Bailey laten zien toen ik net bij de DA was voor Kalua (konijntje met verstopping), hij raadde aan om Bailey ook een beetje laxeer te geven. Groeten Laura 16 februari 2009 aangepast door Laura82
Mireille Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 laxeer zou ik voorzichtig mee zijn als het niet nodig is.Ik denk dat je konijn misschien last heeft gezien zijn verharing van haren in zijn darmen.Je kan daarvoor verse ananassap geven (ver geperst dus niet uit blik!!!)Dit lost de haren op
Laura82 Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Geplaatst: 16 februari 2009 ok,ga ik mee aan de gang.Dank je
Aanbevolen berichten