LauraVing Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Hoihoi, een vraagje: Ik heb een ram, van een half jaar oud buiten zitten.Tussen kerst en 20 januari heeft hij in de garage gezeten vanwege de kou en dat mijn voedster per ongeluk weer zwanger was.20 januari heb ik een nieuw hok gekocht, zodat mijn voedster binnen meer ruimte had, (hok was in tweeen gesplitst) en dat hij buiten ook weer een groot hok had. Het hok staat in de grondverf, dus het weer, de regen begon er al doorheen te komen, dat is én niet goed voor het konijn, en en niet voor het hok!Dus ik dacht:Jute! Ik gooi jute rond het hok, zo zijn mijn konijn en hok beschermd tegen de kou en regen.Het jute zit er nu een week omheen, en toen ik hem vandaag eruit haalde om te wandelen door de tuin, had ik een pluk haar in mijn hand??? Ook onder "het poortje" naar het nachthok hangt vacht.. Kan het zijn dat het nu warmer is binnen en dat hij daardoor zijn wintervacht verliest of iets dergelijks??Of van eenzaamheid omdat hij nu al sinds kerst gescheiden zit van mijn voedster ivm nestje? Alvast bedankt!!
Blacky Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Volgens mij is het gewoon de tijd ervoor dat ze gaan verharen.Mijn ram die buiten zit verliest ook hele plukken haar.
nijntjemarlot Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 mijn konijn at helaas de jute op de verharing begint volgens mij nu ook een beetjehier verliest nijntje ook aardige plukken
brigit Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 ik heb hier ook een konijn die aan het verharen is en het dikke wol wat er onder zit daar komt ook al aardig los
Aanbevolen berichten