Jimmy&Nijn Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 sorry dat ik die topic even omhoog haal...maar ik zie dat jullie zijn in NH en goede DA hebben, mag ik vragen welke is het?nijn was gesterilleseerd in amsterdam noord door een DA maar volgens mij ging dat niet 100% goed, ik lees dat jullie allemaal info hebben gekregen over wat en hoe, ik helemaal niks, ik heb nijn bij de assistent gelaten, ik heb de DA niet gezien en weet ook niks over haar baarmoeder, nu merk ik dat ze blijft op de bank plassen en keutelen als een gek en vraag ik me af wat is er met dr hormonen aan de hand en wil ik graag naar een kundig DA...
Sabbie Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Geplaatst: 26 februari 2009 Hoi Jimmy&Nijn, ik woon in Hoorn, dus daar is mijn DA ook.. Is een klein eindje bij jou vandaan. (35/45 minuten rijden.) Ik ga altijd naar dierenkliniek Blokker-Zwaag. http://www.dierenkliniekblokker-zwaag.nl/. Zij geven ook advies via de telefoon, dus misschien kun je ze sowieso even bellen?? Succes!
Aanbevolen berichten