Anouck1990 Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 Al een paar dagen eet mijn konijn heel erg slecht.. hooi eet hij wel en witlof en wortel ook maar zijn voer eet hij niet op. Nou merkte ik toenstraks dat hij heel erg vermagert was.. hij begint ook heel erg veel te drinken en te plassne.. kan iemand mij helpen.. ?
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 Als ie zijn bix laat staan wat ie gewoon wel at.Zou ik morgen maar naar de dieren arts gaan om zijn tanden en kiezen te laten nakijken of er geen haken op zitten.
Petradhd Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 Dat vele drinken en plassen komt misschien omdat hij zo zijn honger probeert te stillen?
gemini6 Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 Mijn konijn liet ook zijn hardvoer staan en vermagerde. Hij had haken op zijn kiezen en is hieraan geholpen.Helaas is het bij hem chronisch.
windflyer209 Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Oei ja Dit lijkt me inderdaad een probleem. Het beste is zo snel mogelijk naar de dierenarts. Het kan goed zijn dat er effectief haken op zijn tanden staan maar aangezien hij nog hooi eet en wortel lijkt me dit toch raar. Hooi en gras slijt immers goed de kiezen af. Hopen dat het geen permanent probleem lijkt te zijn. greetz
Anouck1990 Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Geplaatst: 17 februari 2009 ben naar de DA geweest en hij blijkt een ontstoken kaak te hebben dus nou hopen met de medicijnen dat het snel vooruit gaat;)
windflyer209 Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Wij duimen voor je!!! greetz Bliksem, Knabbel, Lekkie, Pip en fiedl
Aanbevolen berichten