heidi-77 Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Heeft hij n natte ogen al vanaf de operatie? Dus toen je m ging ophalen?Mijn dierenarts deed bij de operatie spul op de oogjes ter voorkoming van het opdrogen van de oogjes geloof ik.
Castarah Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 was hier ook na de castratie van tijger. ze hadden de ogen kunstmatig bevochtigd tijdens operatie, dus daarom had ie nog tot 4 dagen daarna de haartjes rondom de ogen nat en vettig.
Pistasche Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Geplaatst: 19 februari 2009 Oke bedankt! Hoef ik me daar geen zorgen over te maken, het was idd al toen we hem net hadden opgehaald. Vandaag vonden we hem toch nog wat te stil dus me vader is weer naar de DA geweest even ter tussencontrole. Hij had een klein beetje verhoging en hij was weer wat afgevallen. Maar dat was niet heel erg om ons zorgen te maken, komt gewoon omdat het best een zware operatie was. We moesten gewoon vooral goed de medicijnen geven en extra goed voeren. Bij elkaar is hij 10% van zijn gewicht kwijt, dus zo'n abces heeft toch wel erge gevolgen.. Maar ik geloof wel dat het goedkomt want hij gaat alweer vaker naar z'n toilet en eet steeds kleine hapjes hooi.
Startman Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Succes met alles, ennuh: ik vind dat je het goed opgelost hebt. Je konijn boft maar!
Pistasche Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Geplaatst: 20 februari 2009 Hihi bedankt!! Vind ik erg leuk om te horen!
Pistasche Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 Nou heel slecht nieuws.. Hij heeft nog een abces gekregen en hij kan nog wel een keer geopereerd worden maar kans op genezing is 20%.. Dus het is maar het beste als het gewoon afgelopen is want hij zal er alleen maar last van blijven houden. Dus helaas, bedankt iedereen voor de hulp!
Pistasche Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 Dit is hem, net nog even met hem buitengelopen. Hij heeft even wat gesnuffeld aan de struiken en wat gesprongen dus daar ben ik blij mee. (misschien zie je wel dat z'n linkerbeen wat verdikt is, dat is het nieuwe abces wat in z'n wangzak begonnen is waardoor we hem nu moeten laten inslapen)
Aanbevolen berichten