Shan Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Hey ! Nou Queeny maakt een soort van hikkend geluid ? of iets wat erop lijkt ? in iedergeval heel raar en best lang.moet ik ervoor naar de DA? of is het normaalde vorige keer deed ze het volgens mij ook maar wist het niet zeker. omdat de hond (Onze andere hond, Niet die nu weg is ) er ook was.hoop op snel antwoordGroetjes
sharon(L)rabbits Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 ik weet het niet..mijn konijnen doen het niet en ik heb het ook van niemand anders gehoord..heb je al gekeken op internet?
Shan Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 Nee nog niet echt goed maar was al wel een beetje bezig ermee
Shan Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 Jaa ik heb het ik heb een topic hier gevonden . erover.maar Queeny doet het nogal vaak. is dit ook normaalen wat gebeurt er als ze het langer doen nadat ze 1 jaar is geworden
sharon(L)rabbits Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 staat dat niet in het topic of op een andere internet site??
PeterV Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Ik denk dat je best eens naar een konijnkundige dierenarts belt met je vraag!
Mireille Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 ik denk gezien hoe de hik bij een mens werkt dit waarschijnlijk ook best bij een konijn zou kunnen
Shan Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Geplaatst: 11 februari 2009 ik bedoel dat het na een jaar moet ophouden, en ik vroeg me af wat er gebeurde als het niet ophield na 1 jaar en heb hier de topics van bb http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/18359-kunnen-konijnen-de-hik-krijgen.htmlhttp://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/6590-hikkend-konijn.html
sharon(L)rabbits Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 heeft jouw konijn het ook alleen nadat hij/zij heeft gespeeld ofzo??anders zou ik gewoon even een konijndeskundige DA bellen,die weet het vast wel!
Shan Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Geplaatst: 11 februari 2009 hey soms ook na heel lang drinken ze ligt meestal lang uit als het gebeurt
Aanbevolen berichten