Kwamie&Sneeuwtje Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Hoi Allemaal!Sinds woensdag zijn mijn konijntjes samen gekoppeld en het gaat helemaal goed met ze.. Maar nu zie ik net dat het piemeltje van Snowy nog steeds naar buiten staat... Er zit wat gelig 'spul' op en aan de linkerkant wordt het een beetje zwart! Het lijkt op een ontsteking?Snowy is 2 weken geleden gecatsreerd, ben afgelopen maandag met m terug gegaan naar de dierenarts voor controle en alles was prima met hem....Wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen?!Hij lijkt er zelf geen last van te hebben, is erg knuffelig met ons andere konijn.. maar het lijkt me niet goed....
Kwamie&Sneeuwtje Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 ja dat snap ik.. maar het is nu weekend....Dus ik kan nu zelf niets doen?!
merelvandijke Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 misschien het gele pus eraf halen met wat gekookt en afgekoeld water?
raylaatje Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 in het weekend is er ook wel een da hoor!
Kwamie&Sneeuwtje Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 kheb wat gegoogled en denk dat t komt door geslachtsdrift.. Maar ja, ik vind t toch maar niks! Gelukkig heeft hij er zelf geen last van..Ik weet dat er in het weekend een DA is, maar dan voor spoed.. en ik vind dit geen spoed, omdat hij er zelf geen last van lijkt te hebben!
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 HELP! Piemeltje Snowy ontstoken?? vind ik toch eigelijk wel verwondelijk dat je later zegt: en ik vind dit geen spoed............:whistle2:
Aanbevolen berichten