Moontjuh95 Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 heel veel sterkte clair.. en natuurlijk voor je zus, britt
Claire Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Geplaatst: 5 februari 2009 Dankje voor de reactie's. Zwerver is nu zoo alleen in zijn hok :(
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Dat is erg verdrietig claire......sterkte met het verlies.
YvonneH Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Wat jammer Claire, heel veel sterkte voor jullie!
Claire Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Geplaatst: 6 februari 2009 Dankje, ze was zooo zwak, omdat ze al dagen niet gegeten had,en blijkbaar mogen we van mama ook geen nieuw konijn meer :(als het écht niet mag, probeer ik zwerver bij teddy en snoopy te koppelen.Maar ik wil eigenlijkl gewoon een voedster alleen voor zwerver
Snoef Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Sterke meis, geef het even wat tijd en kijk dan of je je moeder met redelijkheid en sterke argumenten kunt overtuigen...Immers, konijnen zijn vaak niet gelukkig alleen! Dat lijkt me een goede reden om er weer een meisje bij te nemen.
brigit Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 (aangepast) je hebt in iedergeval veel liefde voor konijnensterkte 6 februari 2009 aangepast door brigit
kelly1986 Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Jeetje Claire wat rot!KIan me goed voorstellen dat je er heel verdrietig om bent.Ik zie dat Dribbel inmiddels een mooi plekje op de regenboogbrug heeft gekregen. Ik doe hier een slotje op en we herdenken Dribbel verder op de regenboogbrug.Hier is het topic van dribbel te vinden.http://www.bunnybunch.nl/community/de-regenboogbrug/18880-lieve-dribbel.html#post383616
Aanbevolen berichten