Carino Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 even paar vraagjes ik heb vandaag de da gebelt maandag wordtje nijntje gecastreerdik heb hier en daar even wat informatie gevraagd... hun werken met gasnarcose als het nijntje te gestresst is spuiten ze een heel kleinbeetje domitor in *zij vermelde dat dit veilig iets is * is dat zona de operatie spuiten ze hem niet wakker is dit goed of slecht.. ik moes wel zijn eigen voerbakje met gemengd voer geven... ik zou graag reactie hier op willen
bunny ranch chanty Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 klint op zic prima ze hebben ook gezegt dat hijgoed moet eten voor de operatie dat hij niet nuchter mag.
Carino Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Geplaatst: 29 januari 2009 okeej dankje dat word lekker zenuwe maandag:P
Lieke175 Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Je hoeft je geen zorgen te maken, bij de DA hier in brouwhuis is je nijntje echt in goede handen! Maar ik begrijp wel dat het spannend is.
sannieentom Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Klinkt allemaal goed. Zou me niet teveel zorgen maken. Gasnarcose is oke. Ik heb juist mijn dierenarts daar op uitgezocht toen ik mijn biede nijnen wilde laten castreren. Heel veel sterkte maandag.
L.konijn Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Gasnarcose is heel goed!Verder alvast succes voor de maandag!
Carino Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Geplaatst: 30 januari 2009 dank jullie wel ik laat ook nog wel weten hoe het gegaan is ...
Startman Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Ik snap dat het spannend is, maar na twee dagen zijn ze meestal al opgeknapt, het is dus niet zoĀ“n grote ingreep.
zomertje Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 DA hier gebruikt een combinatie van een spuitje en gasnarcose. Kost ook 115 euro die castratie. Maar je moet er wat voor over hebben he. Lyra hier was dezelfde dag al aan lofjes aan het knabbelen en de volgende dag was ze al weer eigenwijs. Verder wist ze na 5 dagen al weer uit haar geĆÆmproviseerde hok te ontsnappen. (ik heb geen klein geschikt hok om haar op te sluiten en dat was wel geadviseerd). Ze springt ook uit een ren enzo. Haar bijnaam is ook Houdini Ze loopt nu vrolijk rond en eet al vanaf de dag na de operatie alles wat ze lekker vind en flink ook. Wond ziet er goed uit.
Carino Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Geplaatst: 30 januari 2009 dat is fijn te horen wanneer is ie gecastreerdmijn kosten zijn alles bij elkaar 84 euro want ik moet voor de medicatie ook betalen de castratie kost zelf 69 euro en na de hand gaan ze weer controleren of het gezond en de nagels knippen en dit kost niets..!!
Castarah Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Tijger is vorige week gecastreerd, dat was in totaal 90 euro, maar ook daar zat medicatie bij.
Rian Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Het gaat toch om castratie van een rammetje he Carino? Of vergis ik me nu? Dan is het inderdaad geen grote ingreep en is ie er zo weer bovenop. Het enige wat je zult merken is dat ie wat dronken zal zijn na de narcose! Veel succes!
kelly1986 Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Het gaat toch om castratie van een rammetje he Carino? Of vergis ik me nu? Dan is het inderdaad geen grote ingreep en is ie er zo weer bovenop. Het enige wat je zult merken is dat ie wat dronken zal zijn na de narcose! Veel succes! En misschien wat "wijdbeens"zal lopen de eerste dag!
Carino Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Geplaatst: 30 januari 2009 geruhm (zielig) haha...hij is de laatste tijd ook al wat rustiger licht dit aan dat nijntje ouder wordhij was eerst heel speels
Rian Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Lijkt op t Maastrichts! Alleen rek je het hier wat langer, ocheeeeeeeeeeeerrum! We begrijpen elkaar haha
zomertje Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 dat is fijn te horen wanneer is ie gecastreerdmijn kosten zijn alles bij elkaar 84 euro want ik moet voor de medicatie ook betalen de castratie kost zelf 69 euro en na de hand gaan ze weer controleren of het gezond en de nagels knippen en dit kost niets..!! Ik had niet goed gelezen, Lyra is dus een dame. En vandaag is het precies een week geleden.
Carino Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Geplaatst: 30 januari 2009 hoe heeft ze dit ondergaan?groetjes Ik had niet goed gelezen, Lyra is dus een dame. En vandaag is het precies een week geleden.
zomertje Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Het hele proces bedoel je? Ze was eerder fit en bijdehand dan ik verwacht had. Druk aan het doen, goeie eetlust, speelse neigingen enz.
Carino Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Geplaatst: 31 januari 2009 aha okeej jah eve afwachten dus haha
zomertje Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Ik heb hier en daar ook een aantal tips verzameld. Samengevat:Zorg voor lekkere hapjes zoals groentes om ze sneller aan het eten te krijgen.Een kruik voor als ie het eventueel koud krijgtHanddoeken ipv hooi in het hok. Lever hem in bij de DA met een volle maag.Succes maandag.
Aanbevolen berichten