Liesje! Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Ik heb nog een probleempje; als mn nijn ergens licht ligt er daarna een druppeltje speeksel(denk ik) op de grond, het lijntje van zn neusje naar zn mondje is en nat, en zn wangetjes zijn ook een beetje vochtig. En zijn wangetjes bewegen ook telkens alsof die water ofzo eet(het klinkt heel nat). Dit is vandaag, en za en zo was het ook, maar ma en di was het niet. Mijn moeder denkt dat ie misschien verkouden is, omdat ie ook wel eens niest, maar ik denk dat het misschien haken zijn, maar dit heeft ie nog nooit eerder gehad, en toen ik net eten in zn bakje deed kwam ie meteen eten, maar hij stoptte wel al na 2 minuutjes.
silly1984 Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 hoi, Kan best zijn dat je konijn verkouden is,de mijne vertoont hetzelfde alleen echt heel erg veel niezen en met zn pootjes gaat ie dan steeds over zn neus...Als je het vaker gebeurd even naar de DA gaan dan krijg je antibiotica(al heeft dat bij ons konijn nog niet geholpen...Suc6
Rian Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Een nijn met tandproblemen gaat kwijlen, dan zou er ook sprake moeten zijn van diarree en minder goed eten, dus ik zou gewoon naar de DA gaan voor een controle!
Caroline Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Ik denk ook spontaan aan haken. Die kunnen op eender welk moment komen ,zonder voorgeschiedenis. Sommige konijnen blijven zelfs nog eten als de haken door de tong groeien ,dus dat zegt eigenlijk niets. Vanavond of morgen dus naar de DA met hem....
iekie Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Oke, heel erg bedankt!Hey, ben je al met je konijn naar de DA geweest?
_Danielle Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Zoals het er staat, haakjes aan de kiesjes, die kunnen in de tong en wang prikken, waardoor er wondjes kunnen ontstaan, het konijntje pijn krijgt, kan gaan stoppen met eten enz.
jufke Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Het doet mij ook aan haakjes denken Liesje.Ben je al bij de dierenarts geweest? Ik ben benieuwd wat daar gezegd is.
iekie Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Ik hoop voor het konijn dat ze naar de DA is geweest.Het topic is gestart op 28 januari...
Liesje! Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Geplaatst: 7 februari 2009 Heej, sorry dat ik niet eerder gereageert heb! Maar hij is vorige week do naar de DA geweest en vrijdag hebben ze de haakjes weggehaalt, t gaat nu weer heel goed met 'm!
Aanbevolen berichten