Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien een rare vraag, maar horen jullie ook van die rare geluidjes als jullie nijnen drinken? Je hoort het water letterlijk hun buikjes in bubbelen?

Geplaatst:

Ja dat heb ik ook. Als ik net vers water geef gaan ze altijd snel drinken en dan hoor je altijd gekke geluiden. Vroeg me ook al af wat dat betekende :P

Geplaatst:

Woow zo raar, ik heb nog nooit mijn stetoscoop tegen mijn konijntjes gezet! Hoe kan ik dat nu vergeten! Wel bij mn eigen en bij vrienden en bij paarden en honden en katten en koeien, maar nog nooit bij mn konijntjes! Ga ik binnenkort eens doen!

Maar inderdaad ik hoor zo ook wel eens van die geluidjes als mn konijntjes drinken (als ik zelf drink ook trouwens :$)

Geplaatst:
Woow zo raar, ik heb nog nooit mijn stetoscoop tegen mijn konijntjes gezet! Hoe kan ik dat nu vergeten! Wel bij mn eigen en bij vrienden en bij paarden en honden en katten en koeien, maar nog nooit bij mn konijntjes! Ga ik binnenkort eens doen!

Maar inderdaad ik hoor zo ook wel eens van die geluidjes als mn konijntjes drinken (als ik zelf drink ook trouwens :$)

Vooral de hartslag bij konijnen is toch een appart vind ik...

Ik heb voor mijn Kerst van Esther een stetoscoop gekregen, vind ik best handig om in huis te hebben eigenlijk...gewoon omdat konijnen zo'n gevoelige darmen hebben.

Geplaatst:

Die hartjes vind ik prachtig om te horen. Ze gaan als een tierelier, en tussendoor hoor je wat gerommel in hun buikjes, en hun ademhaling...heerlijke, warme wezentjes! :love:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .