Rian Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Misschien een rare vraag, maar horen jullie ook van die rare geluidjes als jullie nijnen drinken? Je hoort het water letterlijk hun buikjes in bubbelen?
Kanino Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Ja dat heb ik ook. Als ik net vers water geef gaan ze altijd snel drinken en dan hoor je altijd gekke geluiden. Vroeg me ook al af wat dat betekende
Rian Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 Ik was altijd bang dat het lucht was, en dan ik dacht ik "oh nee, straks hebben ze gas...." maar dat is het dus niet haha.
Laura1984 Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Ik heb dat inderdaad ook al vaker gehoord
Caroline Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Dan moet je daar eens een stetoscoop tegen zetten... ongelooflijk wat je dan hoort...
Katrien Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Woow zo raar, ik heb nog nooit mijn stetoscoop tegen mijn konijntjes gezet! Hoe kan ik dat nu vergeten! Wel bij mn eigen en bij vrienden en bij paarden en honden en katten en koeien, maar nog nooit bij mn konijntjes! Ga ik binnenkort eens doen! Maar inderdaad ik hoor zo ook wel eens van die geluidjes als mn konijntjes drinken (als ik zelf drink ook trouwens )
ZaZa Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Moet je eens horen als een Vlaam of FH drinkt...Bijna oorverdovend..
madisonrose Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 bij mij maakt een geluid met haar "stem" soort gezoem
madisonrose Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 tijdens het likken aan de fles dan echt een maf geluid
Caroline Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Woow zo raar, ik heb nog nooit mijn stetoscoop tegen mijn konijntjes gezet! Hoe kan ik dat nu vergeten! Wel bij mn eigen en bij vrienden en bij paarden en honden en katten en koeien, maar nog nooit bij mn konijntjes! Ga ik binnenkort eens doen! Maar inderdaad ik hoor zo ook wel eens van die geluidjes als mn konijntjes drinken (als ik zelf drink ook trouwens ) Vooral de hartslag bij konijnen is toch een appart vind ik...Ik heb voor mijn Kerst van Esther een stetoscoop gekregen, vind ik best handig om in huis te hebben eigenlijk...gewoon omdat konijnen zo'n gevoelige darmen hebben.
Rian Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 Die hartjes vind ik prachtig om te horen. Ze gaan als een tierelier, en tussendoor hoor je wat gerommel in hun buikjes, en hun ademhaling...heerlijke, warme wezentjes!
Aanbevolen berichten