wenerlover Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 ik zit met een probleem 1 van mijn weners zit nou al 3 dagen wol uit haar vacht te plukken maar ze is nog maar 1 week geleden gedekt haar hele hok licht nou zo'n beetje vol met vacht ze eet en drink ook goed ze is allen een stuk feller geworden wat kan ze hebben groetjes cynthia
Rian Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Lekker dat jouw nijn WOL uit haar vacht plukt, ik dacht dat alleen schapen dat hadden! haha...flauw grapje hoor. Ik zou niet weten waarom ze dat doet, misschien bereid ze zich mentaal alvast voor op haar nieuwe baby's?
wenerlover Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 Lekker dat jouw nijn WOL uit haar vacht plukt, ik dacht dat alleen schapen dat hadden! haha...flauw grapje hoor. Ik zou niet weten waarom ze dat doet, misschien bereid ze zich mentaal alvast voor op haar nieuwe baby's? een wolkonijn maar haar staart is al bijna kaal als ze zo door gaat plukt ze zich helemaal kaal
Rian Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Groeit wel weer aan. Hou je toch niet tegen! Komt allemaal goed.
wenerlover Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 maar als ze drachtig is dan heeft haast geen wol over voor het nest
Rian Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Nee daar zeg je zowat...misschien kun je haar dan iets geven waarmee ze een warm nest kan bouwen? Heeft nog iemand een tip?
wenerlover Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 Nee daar zeg je zowat...misschien kun je haar dan iets geven waarmee ze een warm nest kan bouwen? Heeft nog iemand een tip? ik hoop het het is een kleur die bij de wener weinig voorkomt dus elk dier is kostbaar en de gezondheid van de voedster ook
wenerlover Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 ik heb haar net nog even gewogen ze woon 4.2 dus ze is nog steeds goed van gewicht
madisonrose Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 je heb ook vdat wol voor hamsters soort nestmateriaal miss kan je dat geven als ze echt nix meer heeft,maar ze weten altijd wel overal watvandaan te plukken als het goed is
wenerlover Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 je heb ook vdat wol voor hamsters soort nestmateriaal miss kan je dat geven als ze echt nix meer heeft,maar ze weten altijd wel overal watvandaan te plukken als het goed isdat is wel een goed idee
Evee Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Nee, dat is geen goed idee! Als dit om hamsterwatten gaat moet je dat niet doen! Hamsterwatten zijn ook heel schadelijk voor hamsters (verstikking, afgeknelde ledematen etc) dus nooit in een konijnennestje gebruiken!
wenerlover Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 (aangepast) Nee, dat is geen goed idee! Als dit om hamsterwatten gaat moet je dat niet doen! Hamsterwatten zijn ook heel schadelijk voor hamsters (verstikking, afgeknelde ledematen etc) dus nooit in een konijnennestje gebruiken!weet jij mischien hoe het dat het beste kan oplossenik heb mijn oom ook al opgebeld maar die neemt maar niet op 27 januari 2009 aangepast door wenerlover
kelly1986 Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Ik denk dat ze je op een fokkersforum meer en beter kunnen helpen met zo'n vraag.\Daar zitten veel fokker die dat wellicht al eens eerder hebben meegemaakt.
wenerlover Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 Ik denk dat ze je op een fokkersforum meer en beter kunnen helpen met zo'n vraag.\Daar zitten veel fokker die dat wellicht al eens eerder hebben meegemaakt.oke dat zal ik doen
Sascha Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Ik weet het niet 100% zeker, maar ik heb eens een keer gelezen dat de dekking dan mislukt is en dat ze dan schijnzwanger is..?Hamsterwol zou ik inderdaad ook nooit geven.
madisonrose Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 ooww ik had wel hamsterwol gegeven vdat pluis net watten en dat gebruikte ze wel,alleen hamsternestmateriaal vdie slierten gooide ze eruit,lijkt me stug dat ze daardoor in de knel raken tis gewoon vdat watten spul en ze lagen er gewoon op en in toen ik ze moest verschonen.
madisonrose Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 waarom verkopen ze dat eigenlijk dan? gelukkig hebben ze hier niets gehad ervan
_Danielle Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Tja Madisonrose, waarom verkopen ze knaagstenen?
Sascha Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Ze kunnen met hun nekje, pootjes of iets dergelijks in die watten blijven haken. Er zijn al talloze hamsters aan doodgegaan, of gaan nu zonder pootje door het leven. Waarom ze het verkopen? Geld natuurlijk, alles wat geld oplevert verkopen ze. Ook knaagstenen verkopen ze, konijnensnoepjes e.d en dat is ook allemaal erg slecht.
wenerlover Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 mijn konijnen krijgen dat spul niet eens knaagstenen of snoepjes het doen meer kwaad als goed
Aanbevolen berichten