Iren Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 hoihoi . mijn konijn snuffel heeft plakpoep en nu krijg ik van mij Da een poedertje wat ik in haar drinkfles met water moet doen..weet iemand of dit het juiste medicijn is??????
xHann Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Heb je enig idee wat voor poedertje dit is? Poedersuiker of een bepaald medicijn verschilt nogal..
kelly1986 Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Wat krijgt jouw snuffel allemaal te eten op een dag?Wat en hoeveel waarvan? Een poedertje kan natuurlijk veel zijn.... dan zul je toch met een naam van een medicijn moeten komen.
Iren Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Geplaatst: 23 januari 2009 oke dat horen jullie vanavond van me...moet namelijk ook even met haar langskomen en het spreekuur is pas om half 6...dus jullie horen dat straks van mij
xHann Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Ben je ook al met Snuffel langs geweest, of heb je dat 'poedertje' op kunnen halen na een telefonisch consult?
Iren Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Geplaatst: 23 januari 2009 ik ben nog niet met snuffel langs gegaan en ik heb dat poedertje ook nog niet...want ze raadde me aan om voor de zekerheid even langs te komen..dus vandaar
_Danielle Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Maar, zoals Kelly al vroeg, wat geef je haar te eten op een dag?
Iren Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Geplaatst: 23 januari 2009 ik geef haar 'sochtends hooi en een blaadje andijvie , en 's avonds biks , hooi en meestal een stukje appel
xHann Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 ik geef haar 'sochtends hooi en een blaadje andijvie , en 's avonds biks , hooi en meestal een stukje appel Weet je ook de hoeveelheden? Zoals hoeveel biks ze krijgt, wat versta je onder een 'stukje appel'? Was ze al gewend aan andijvie of krijgt ze dat sinds kort?
Iren Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Geplaatst: 23 januari 2009 ze krijgt ongeveer een half bakje biks per dag , dat kreeg ze in de dierenwinkel ook al , en hooi een flinke baal, en andijvie en appel kreeg ze helemaal niet dus daarom geef daar ook heel weinig van
xHann Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Een half bakje biks blijft onduidelijk, want de een heeft een hondenvoerbak en de ander een minibakje. Dus, als het kan, zou je dat het best eens wegen of anders meten in 'hoeveel handjes biks'. Ze krijgt biks, of gemengd voer?Als je nu bent begonnen met de appel en de andijvie, dan zou het daar van kunnen komen. Ik zou dat wel aangeven bij de dierenarts, als hij verder niks kan vinden..
tijgertje Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 heb je snuffel al lang? en krijgt hij dat stukje appel en andijvie ook al lang of sinds kort??denk dat je daar zowieso beter even mee kan stoppen,met appel en andijvie..En zowieso even naar de dierenarts gaan,die ziet het konijntje dan ook gewoon en kan je dan zeggen wat er mis is,via de computer blijft het negen van de tien keer een gok
zwarte panter Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Als snuffel van de dierenwinkel komt, ben je dus eigenlijk niet zeker dat ze al 4 maanden is. Dus vraag ook aan de DA om te onderzoeken op coc.. Daarnaast hoop ik dat je naar een andere DA gaat dan vorige keer.
Iren Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Geplaatst: 23 januari 2009 Ja oke dat is wel waar , maar ze heeft het pas sinds vanmiddag en ga straks ook meteen met haar naar de dierenarts!!! Ik houd jullie op de hoogte , en zal meteen stoppen met geven van groente en fruit
Iren Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Geplaatst: 23 januari 2009 En ja ik ga naar een andere dierenarts met haar
PeterV Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Ik ben ook wel benieuwd. Ik hoop dat het allemaal nog zal meevallen!
anouk Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 jou nijn had van de week toch ook plak poep ,of vergis ik me nu ,?
Iren Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Geplaatst: 23 januari 2009 Oh en xHann : ze krijgt 1 handje biks per dag en ze krijgt echt biks geen gemengd voer.Ik heb die selective brokjes voor mij konijnen
Iren Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Geplaatst: 23 januari 2009 oke dat poeder is esb 3 tegen die plakpoep...en ze was ook wat verkouden en daar heb ik sulfatrim drops voor gekregen....en als het begin volgende week niet beter is moet ik terug komen , en dan gaan ze tegen coc behandelen
zwarte panter Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 En nog één langs deze kant...Volgens mij is esb3 een sulfa-preparaat en wordt het soms gebruikt als behandeling tegen coc.
xHann Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 Iren, geef eens wat meer informatie, wat zei de dierenarts precies?
Aanbevolen berichten