Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoihoi . mijn konijn snuffel heeft plakpoep en nu krijg ik van mij Da een poedertje wat ik in haar drinkfles met water moet doen..weet iemand of dit het juiste medicijn is??????

Geplaatst:

Wat krijgt jouw snuffel allemaal te eten op een dag?

Wat en hoeveel waarvan?

Een poedertje kan natuurlijk veel zijn.... dan zul je toch met een naam van een medicijn moeten komen.

Geplaatst:

oke dat horen jullie vanavond van me...moet namelijk ook even met haar langskomen en het spreekuur is pas om half 6...dus jullie horen dat straks van mij

Geplaatst:

ik ben nog niet met snuffel langs gegaan en ik heb dat poedertje ook nog niet...want ze raadde me aan om voor de zekerheid even langs te komen..dus vandaar

Geplaatst:
ik geef haar 'sochtends hooi en een blaadje andijvie , en 's avonds biks , hooi en meestal een stukje appel

Weet je ook de hoeveelheden? Zoals hoeveel biks ze krijgt, wat versta je onder een 'stukje appel'? Was ze al gewend aan andijvie of krijgt ze dat sinds kort?

Geplaatst:

ze krijgt ongeveer een half bakje biks per dag , dat kreeg ze in de dierenwinkel ook al , en hooi een flinke baal, en andijvie en appel kreeg ze helemaal niet dus daarom geef daar ook heel weinig van

Geplaatst:

Een half bakje biks blijft onduidelijk, want de een heeft een hondenvoerbak en de ander een minibakje. Dus, als het kan, zou je dat het best eens wegen of anders meten in 'hoeveel handjes biks'. Ze krijgt biks, of gemengd voer?

Als je nu bent begonnen met de appel en de andijvie, dan zou het daar van kunnen komen. Ik zou dat wel aangeven bij de dierenarts, als hij verder niks kan vinden..

Geplaatst:

heb je snuffel al lang? en krijgt hij dat stukje appel en andijvie ook al lang of sinds kort??

denk dat je daar zowieso beter even mee kan stoppen,met appel en andijvie..En zowieso even naar de dierenarts gaan,die ziet het konijntje dan ook gewoon en kan je dan zeggen wat er mis is,via de computer blijft het negen van de tien keer een gok

Geplaatst:

Als snuffel van de dierenwinkel komt, ben je dus eigenlijk niet zeker dat ze al 4 maanden is. Dus vraag ook aan de DA om te onderzoeken op coc..

Daarnaast hoop ik dat je naar een andere DA gaat dan vorige keer.

Geplaatst:

Ja oke dat is wel waar , maar ze heeft het pas sinds vanmiddag en ga straks ook meteen met haar naar de dierenarts!!! Ik houd jullie op de hoogte , en zal meteen stoppen met geven van groente en fruit

Geplaatst:

Oh en xHann : ze krijgt 1 handje biks per dag en ze krijgt echt biks geen gemengd voer.

Ik heb die selective brokjes voor mij konijnen

Geplaatst:

oke dat poeder is esb 3 tegen die plakpoep...en ze was ook wat verkouden en daar heb ik sulfatrim drops voor gekregen....en als het begin volgende week niet beter is moet ik terug komen , en dan gaan ze tegen coc behandelen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .