YvonneH Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Hmm, ik zou zelf niet zo snel suiker aan mijn nijn geven.Succes iig, en gelukkig kan je evt straks wel terecht!
MichelleloveElmo Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Geplaatst: 19 januari 2009 Ik ook niet maar liever een Sand met diaree dan een Sandy die niet eet toch??
kelly1986 Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Ik zou haar liever dwangvoeren met een bikspapje dan met wortels met suiker toegevoegd...Als ze gas zou hebben zullen de suikers dat gas geen goed doen. Je kunt wat water koken en daar de biks in laten wellen. Dan nde boel af laten koelen en dan kun je het haar geven! succes! ik duim voor jullie
MichelleloveElmo Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Geplaatst: 19 januari 2009 Ikheb al biks pap geprobeerd, maar dat duwt ze weer uithaar mond. Daarom zij de DA probeer anders dit eens. eerst sonder suiker, en als ze dat niet wil dan met. Heb net weer evenetjes gemaseerd en hoorde het toen wel borrelen.Ook heb ik beetje worteltspap naar binnen gekregen. Ga nu nog ff een spuitjewater proberen
ZaZa Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Spuitje best wel diep in het bekje duwen hoor, zo'n 1 a 2cm..Beetje via de mondhoek.. en goed blijven masseren !! Je hoort dat er bellen zitten, die moeten er uit !
kelly1986 Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Zoals ZaZa al schreef die bellen moeten eruit!Probeer haar naast het masseren ook te stimuleren om te lopen! Beweging zorgt ook voor dat die bellen eruit gaan!
Nijntje pluis Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 veel sterkte! laat je horen hoe het vanochtend is gegaan?
MichelleloveElmo Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Geplaatst: 20 januari 2009 Goede morgen, Het gaat weer goed geloof ik. Ze is vanacht weer zelf gaan eten. Eerst wou ze allen biks, dus heb ik daar watvan gegeven. Nu eet ze ook weet hooi enz. Ik heb misschien migrane, maar Sandy is teminste oke.
Rian Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Pff gelukkig zeg. Het was even spannend. Hoe je daar ongerust van kunt zijn he! Veel beterschap met je migraine, ook dat is echt vervelend. Lekker slapen, dan gaat het sneller over misschien!
MichelleloveElmo Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Geplaatst: 20 januari 2009 Nou Sandy is echt weer beter hoor. Ze heeft de hele dag achter Benji aan lopen rennen om op hem te rijen., lekker hooi en brokjes gegeten, een rosebottel en komt weer naar je toe als iemand de kamerbinnen loopt, nieuwschierig en ondernemend. * rian, ik heb idd net lekker 2 uur geslapen. gaat nu weer iets beter. Vanavond weer optijd naar bed.
Aanbevolen berichten