Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ons konijntje vlokje heeft sinds vandaag (we hebben het vandaag gezien) een soort van uitgroeisel schuin onder zn neusje , het lijkt wel langwerpig stukje vlees of zo? weet iemand wat dat kan zijn? we gaan morgen naar de dierenarts maar zouden het nu al graag willen weten....

Geplaatst:

Pfoe.... ik denk dat dat zonder foto sowieso moeilijk te zeggen is...

Zou je er misschien eens een foto van kunnen maken en die hier willen plaatsen?

Goed in ieder geval dat jullie er morgen mee naar de dierenarts gaan!

Geplaatst:

ik zou wel foto willen plaatsen maar kunt mij ook vertellen hoe dat hier moet? we zijn ook nieuw hier dus dit was ons eerste berichtje..

Geplaatst: (aangepast)

Ik kan natuurlijk niet zien hoe het bij jou vlokje eruit ziet maar het klinkt een beetje als hetzelfde wat mijn Moos heeft gehad. Bij Moos zat het op zijn neusje en ik dacht eerst dat het gewoon een beetje viezigheid was wat hard was geworden. Kreeg het zelf niet los en omdat Moos die maandag toch naar de DA moest voor zijn castratie had ik besloten die er eerst even naar te laten kijken. Volgens de DA was het bij Moos een soort talgkliertje die hij eraf geknipt heeft toen Moos onder narcose was. Niet zelf doen want het kan erg gaan bloeden wat bij Moos het geval was. Het is helemaal weg gegaan en niet meer terug gekomen wat wel had gekund. Dus inderdaad goed dat je even langs de DA gaat maar het zal vast niets ernstig zijn.

aangepast door sannieentom
Geplaatst:

Er is iets mis gegaan met het kopiƫren van het adres van de foto zo te zien. Je moet echt met je muispijltje op de foto gaan staan, dan rechter muisknop en dan iets van 'afbeeldingslocatie kopiƫren' selecteren. Dat doe je dan plakken in je post.

Geplaatst:

het is gelukt, bedankt voor de hulp en uitleg allemaal. ik kan nu geen foto meer maken van het uitsteekseltje van ons konijntje want mn vriendin ligt al op bed en het is handiger als je met zn tweeen bent, maar ik laat het nog wel weten morgenavond als we bij de dierenarts zijn geweest! groetjes

Geplaatst:

ja bedankt! we zijn net terug van da en de arts dacht aan syffilis maar het waren ook weer niet echt alle symptomen ervan, dan zou het eigenlijk ook op meerdere plaatsen moeten zitten, we moesten het een paar weken afwachten en als het dan niet weg is dan kan de arts het weghalen, afgelopen december had vlokje trouwens wat korstjes (mijt?) in 1 oortje dat hadden we behandeld en toevallig zagen we dat dat vandaag ook weer een beetje terug gekomen is , dat moeten we nu ook weer gaan behandelen... zal zo foto plaatsen van dat uitsteekseltje al kan je het niet echt goed zien, heb de foto met mn telefoon gemaakt dus kwaliteit is ook niet super.. hoop dat jullie iets kunnen zien , ik hoor het wel!

Geplaatst:

Of gewoon ook mijt...net als op de oren. Dat lijkt mij het meest voor de hand liggende.

Zoek maar eens even naar het topic zere pootjes van Belang, daar zie je foto's van konijntjes met mijt ,ook op het snoetje.

(nu goed Petra? :he:)

Geplaatst:

zaten wij ook aan te denken iets wratachtigs,volgens arts is dat een ziekte die in de bek zit en weer niet erbuiten, ik kan dat topic zere pootjes van belang niet vinden, maar die mijt was ook niet echt duidelijk mijt want da kon de mijt niet zien onder zn vergrootglas(ofzoiets), beetje onduidelijk allemaal

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .