Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn konijn is 's ochtends heel bol haar hele haar staat dan recht op en haar oortjes zijn koud

dit heeft ze al 3 dagen

haar buik is iets hard een beetje gespannen

maar ze eet en drinkt nog goed

en haar poep is ook nog normaal

wat zal ze hebben? zal ze het gewoon koud hebben?

Liefs Ramona

Geplaatst:

mijn konijntjes zitten er soms ook als een bolletje wil bij.. (dat heb je al snel met een teddy ;) haha)

Maar dan zitten ze dus ook vrij in elkaar gedoken, oortjes weet ik niet..

Je konijn eet goed, drinkt goed... keuteld goed... waarom zou je dan naar de da gaan?

Hoe is het gedrag van je nijn overdag?

Geplaatst:

En is ze suf of slaperig? Als je je zorgen maakt kun je het beste even de dierenarts bellen voor advies. Maar als ze poepen, plassen en eten, dan is het vaak wel oke.

Geplaatst:

Je zegt dat het buikje wat hard is. Dat zou kunnen wijzen op gas. Je kunt haar een (preventieve) buikmassage geven. Maar zolang ze goed eet, drinkt en keutelt, zou ik me niet te veel zorgen maken en gewoon even goed in de gaten houden.

Geplaatst:

Meestal zitten ze zo als ze net wakker zijn, tenminste, hier bij mij wel. Dan hebben ze ook koude oortjes en zitten ze er als een bolletje bij, net zoals wij opgerold in ons bedje kunnen liggen 's morgens!

Geplaatst:

hallo bedankt voor al jullie reacties

ze eet drinkt en poept goed :)

en ze is overdag helemaal opgewekt

dus ik denk dat het komt dat ze dan net wakker is

en dat het niet erg is

haar buik is nu ook weer normaal

gelukkig !!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .