ramona1987 Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 mijn konijn is 's ochtends heel bol haar hele haar staat dan recht op en haar oortjes zijn kouddit heeft ze al 3 dagen haar buik is iets hard een beetje gespannenmaar ze eet en drinkt nog goeden haar poep is ook nog normaalwat zal ze hebben? zal ze het gewoon koud hebben?Liefs Ramona
sannieentom Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Ik zou morgen even naar de dierenarts gaan.
Loesah Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 mijn konijntjes zitten er soms ook als een bolletje wil bij.. (dat heb je al snel met een teddy haha)Maar dan zitten ze dus ook vrij in elkaar gedoken, oortjes weet ik niet.. Je konijn eet goed, drinkt goed... keuteld goed... waarom zou je dan naar de da gaan?Hoe is het gedrag van je nijn overdag?
Startman Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 En is ze suf of slaperig? Als je je zorgen maakt kun je het beste even de dierenarts bellen voor advies. Maar als ze poepen, plassen en eten, dan is het vaak wel oke.
Lieke175 Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Je zegt dat het buikje wat hard is. Dat zou kunnen wijzen op gas. Je kunt haar een (preventieve) buikmassage geven. Maar zolang ze goed eet, drinkt en keutelt, zou ik me niet te veel zorgen maken en gewoon even goed in de gaten houden.
Rian Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Meestal zitten ze zo als ze net wakker zijn, tenminste, hier bij mij wel. Dan hebben ze ook koude oortjes en zitten ze er als een bolletje bij, net zoals wij opgerold in ons bedje kunnen liggen 's morgens!
ramona1987 Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Geplaatst: 25 januari 2009 hallo bedankt voor al jullie reactiesze eet drinkt en poept goed en ze is overdag helemaal opgewektdus ik denk dat het komt dat ze dan net wakker is en dat het niet erg ishaar buik is nu ook weer normaal gelukkig !!!
Rian Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Fijn! Weer een zorg minder! Gelukkig maar.
Aanbevolen berichten