meroke Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Ik vind regelmatig BDK in het hok van Daantje. Ik dacht dat dit gebeurt als ze teveel eten krijgen, maar volgens mij geef ik daantje echt niet teveel.Hij krijgt 2x per dag een handje biks en hooi. verder drinkt hij ook enorm veel.Ik dacht ook dat jonge konijntjes onbeperkt biks mogen eten, dus nu dacht ik dat ik misschien zelfs te weinig biks geef?Kan er een andere reden zijn waarom hij zijn BDK laat liggen?
Katrien Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Mijn Daantje liet ook vaak zijn bdk liggen, terwijl ik volgens mij ook niet te veel eten geef.Deze week is het al veel beter, terwijl er niks veranderd is. Volgens mij laten jonge konijntjes makkelijker hun bdk liggen? Geef je gemengd voer? Of veel snoepjes? Want ik denk dat het daaraan ook wel kan liggen.
meroke Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Geplaatst: 15 januari 2009 hij krijgt enkel biks, voordien wel gemengd voer (toen hij nog bij m'n schoonouders woonde), snoepjes krijgt ie niet.groeten ook nog niet, maar er wel langzaam mee willen beginnen
Caroline Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Jonge konijntjes hebben dat idd wel eens. Waarom weet ik ook niet precies...Maar ik heb het bij Yara van Esther gezien en als Coquelicot hier was, die hadden dat alletwee en waren beide nog ukkies.
meroke Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Geplaatst: 15 januari 2009 ok, hoef me dus niet meteen zorgen te maken. Vanavond geen bdk meer gevonden
Aanbevolen berichten