kelly1986 Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Probeer het met een halfuurtje tot een uurtje nog eens. En druk t spuitje niet te snel leeg. Beetje bij beetje. Met een halfuur zal zijn pijnstiller ook optimal werken.Heb je ook nog pijnstiller mee naar huis gekregen?
PeterV Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Geplaatst: 22 januari 2009 Neen, ze geven hem zelf een spuit. Ze (de DA is een dame) heeft in z'n mond gekeken en alles zag er heel mooi uit. Volgens haar zou hij niet veel pijn kunnen hebben. Maar in ieder geval is het niet handig dat je zo telkens opnieuw hem moet vervoeren. We wonen nu maar 1km van de DA, maar het is toch telkens stress om hem in die reiskoffer te krijgen en te vervoeren hé. Bij de volgende gelegenheid zal ik het er eens over hebben met haar!
kelly1986 Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Dat is zeker waar. Wellicht kun je bij een volgende keer dat zijn haakjes verwijderd moeten worden(en hopenlijk komt die er niet!!!) iets van pijnstilling mee naar huis krijgen voor na de ingreep.
PeterV Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Geplaatst: 22 januari 2009 Ik vrees dat hij om het half jaar dit zal moeten doorstaan. Jeff eet heeeel weinig hooi!
PeterV Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Geplaatst: 22 januari 2009 Ik heb wat gras (onder de rand van Fran haar zandbak staat nog van dat lang mals gras) aan hem gegeven en hij heeft het allemaal opgegeten! Ik zal elk uur eens wat van dat gras aan hem geven. Hopelijk komt hij er dan snel terug door!
YvonneH Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Wat een gedoe zeg. Gelukkig heeft hij nu wel zelf iets gegeten!Blijf maar lekker aanbieden idd en ernaast dwangvoeren als het niet genoeg is.Bij Kobus duurde het ook best lang voor hij alles weer zelf ging eten.
PeterV Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Geplaatst: 22 januari 2009 Ik heb hem net nog wat gras gegeven en hij at er goed van. De andere 2 begonnen droogvoer te eten, maar daar is Jeff nog niet in geïnteresseerd.
PeterV Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Geplaatst: 22 januari 2009 Jeff heeft net een groot stuk peterselie naar binnen gewerkt, dus ik begin er gerust in te worden! Vanavond zal ik nog een paar keer langs gaan met wat groenvoer.
Rian Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Hier doen groenvoer en hooi het ook goed nu bij een van mijn nijntjes die weer wat aan de beterende hand is! Hoe lang heeft die van jou nu geen biks gegeten?
PeterV Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Geplaatst: 22 januari 2009 Ik denk van dinsdagavond ongeveer.
Rian Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Hier ook bijna net zo lang. Is zo vreemd, omdat er normaal gesproken echt wordt aangevallen op die biks, en nu wordt er niet naar omgekeken. Ben benieuwd wanneer bij jou weer biks gegeten wordt. Laat even weten. Ik zal ook laten weten als het hier gebeurd.
PeterV Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Geplaatst: 22 januari 2009 Hier vallen ze altijd aan als hun eten eraan komt hoor! Zelfs bij het groenvoer nog heviger dan bij de biks! Sedert dat die erge vriesperiode wat achter de rug is zijn het precies honden! Als ik 's morgens aan de ren kom met de kom met groenvoer dan springen ze naar de deur en schudden ze zich als hondjes! Echt grappig om te zien! Als je dan 2 minuten later gaat kijken is de kom (een goed gevulde kom van 25cm diameter) zo goed als leeg! 't Zijn echte vreetsmoelen!! :he:
Rian Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Ben je nog buiten gaan kijken? Pooke heeft net tussen al het hooi door 1 biksje gegeten! Dat is in ieder geval al iets. Ben benieuwd hoe met Jeff gaat!
PeterV Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Geplaatst: 22 januari 2009 Hier zit Jeff al een hele tijd achter zijn 2 vrouwen aan! Hij heeft al een hele poos bovenop ze gezeten. Ieder om beurt...Een uur geleden was hij nog groen aan het eten. Hopelijk maakt hij goed de nacht door, maar voorlopig ziet het er goed uit!
lianne Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Hier viel nijn gelijk na thuiskomt aan op de voerbak... Vreetzakje dat het is! Er word hier gelukkig weer met smaak gegeten.
Rian Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Haha, als hij op zijn vrouwtjes kruipt zal het vast helemaal goed komen! Dan wens ik hem een prettige nacht ;-)
PeterV Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Geplaatst: 23 januari 2009 Haal de champagne maar uit!!!Jeff eet terug droogvoer!!!!!Jeff eet terug droogvoer!!!!! :yipi::yipi::yipi::yipi:
Rian Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 hoeraaaaa!!!! Champagne ben ik altijd wel voor in!!!! Goed zo Jeff!!
PeterV Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 We zijn morgen een week later en Jeff is er helemaal bovenop hoor! Hij is trouwens veel vitaler dan een tijdje terug. Ik zie hem overdag veel meer in de ren zitten dan een paar weken terug. Ze moeten toch wel echt afzien met zo'n haken hé!!
Rian Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Goed zeg!!! Dat zal wel een heerlijk gevoel geven...ik herken het! Is Jeff ook bezig met een inhaalslag wat eten betreft? Hij zal daar nu van profiteren...hopelijk blijven die haken nog lange tijd weg!
Aanbevolen berichten