Anne&zwiebje Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Heey,,ik had een vraagje (ik denk niet dat het erg is).maar mijn konijn Zwiebje is nog steeds in de rui. hoort dat niet allang klaar te zijn? of blijven ze zo lang in de rui?? nouja ik vroeg het me gewoon even af:$ Gr. Mij
Alicia Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 De rui had allang over moeten zijn... of je haalt 'm steeds van binnen naar buiten. Is het echt veel of gewoon ''n pluk??
Lirazel Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Ik las ergens dat konijnen naast de grote rui in het voor- en najaar nog twee keer veel lichter ruien, is dat het niet? Ik zag het laatst ook bij Pet, die had zo'n verharingspatroon op zijn neus.
Anne&zwiebje Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Geplaatst: 6 januari 2009 (aangepast) je ziet gewoon ook nog veel plukken los zitten enzo. mijn konijn staat alleen buiten 6 januari 2009 aangepast door Anne&zwiebje
Anne&zwiebje Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Geplaatst: 6 januari 2009 Ik las ergens dat konijnen naast de grote rui in het voor- en najaar nog twee keer veel lichter ruien, is dat het niet? Ik zag het laatst ook bij Pet, die had zo'n verharingspatroon op zijn neus. oow hopen dat dat het is:mdr:
Rian Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Ik vraag me dit ook wel eens af bij die van mij. Vooral op hun kontje kun je eigenlijk altijd wel plukken haar weghalen, alsof ze altijd verharen. Terwijl ze altijd binnen leven, en alleen in het voorjaar en zomer buiten spelen.
Aanbevolen berichten