kaatje Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 gaat helemaal niet goed..vannacht eruit geweest want ik was bezorgd.toen redelijk, nu gaat het met de minuut achteruit..zelfs zo nu en dan benauwd...hij is mee naar mijn werk geweest uiteraard, nu kan ik slechts afwachten en vanavond weer medicijnen toedienen.. duimen maar, hoe meer duimen hoe beter!
Blacky Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Sterkte ermee.Hoop dat het niet nog minder gaat worden, en alleen maar beter.Wel fijn dat je hem mee naar je werk kan nemen in dit geval.
zwarte panter Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Is dit nog steeds het gevolg van het zakje met gemengde groenten? Hier wordt geduimd hoor!Kom op Oortje!!!
sennepenneke Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Jeetje...veel sterkte! Ik zal duimen..
Caroline Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Hm...dat is idd een beetje vreemd...ik hoop dat het geen gas in de maag is...wat zat er precies in dat zakje gemengde groenten? Ik duim alleszins mee hoor Kaatje!!!
Dollie Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Ohh ik was juist wel blij voor je dat het goed was afgelopen, in je vorige topic.. Ik duim mee voor Oortje!
kaatje Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Geplaatst: 5 januari 2009 helaas..lieve mensen, ben erg verdrietig, Oortje ging rond 14:45 erg slecht, hij stikte bijna, raakte bewusteloos, ik heb hem zelf in laten slapen omdat hij ronduit ging stikken en dit wilde ik hem enigszins besparen (voor degene die mij niet kennen, ik ben DA ass.en hij heeft netjes een injectie gehad) Mail vv wel verder, want de waterlanders stromen behoorlijk hier
sennepenneke Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Ahh..hoe kan dat nou..gossie arm diertje toch :arf: Heel veel sterkte kaatje
Caroline Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Och neen toch...Kaatje veel sterkte hoor...
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Wat een groot verdriet kaatje lieve oortje.Heel veel sterkte meis!
kaatje Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Geplaatst: 5 januari 2009 dank jullie wel.ik vind het echt heel erg. Hij was zo leuk, liep vrijwel altijd los en heeft nog nooit, nooit gebeten, ja, per ongeluk als hij dacht dat je vinger een wortel was.hij was gewoon top, bij ons geboren en pas 1 1/2 jaar... Ik snap er gewoon niks van...ik moet alles even ƶp een rijtje zetten want ik snap het niet...getverdemme, moet alweer janken
hiekje Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Veel sterkte ermee! Wel fijn dat je hem nog wat lijden hebt kunnen verlossen, stikken lijkt me echt vreselijk!
Dollie Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Ah nee!!!! Ik dacht nog ik lees het toch verkeerd?! Wat erg! Ćk krijg al tranen in m'n ogen, jeetje.. Je hebt het beste voor hem gedaan, hem laten lijden zou nog zoveel oneerlijker zijn geweest, maar toch.. Heel veel sterkte hier mee.
Laura1984 Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Ach wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte!
Caroline Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Heb je er enig idee van wat er aan de hand was kaatje?
Petradhd Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Oh gatver wat vind ik dit erg om te lezen :frown:
Aanbevolen berichten