Lile Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Mijn konijn heeft aan haar linker zijde een harde buik. Rechts is deze een stuk minder strak. Toch eet ze goed. Ze is de laatste tijd wel wat onrustig, vooral tijdens het eten. Ze rent grommend naar haar bak toe als ze eten krijgt en blijft maar niet stil zitten tijdens het eten. Dit is iets van de laatste weken. Volgens mij poept ze wel goed, al is het wat lastig te zien aangezien we twee konijnen bij elkaar in een hok hebben. Ik heb al op internet gezocht naar gas, darmproblemen etc. Maar is alle beschrijvingen melden ze dat het konijn zich niet goed voelt en dat lijkt bij de mijne niet het geval te zijn. LILE
Caroline Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Waarom denk je dat 1 kant hard en de andere kant zacht is? Omdat je er aankomt als ze ligt? Dan hangt het er eerder van af of ze haar buikspieren opspant ja of neen... Je kan een harde buik altijd zachtjes wegmaseren, dat helpt voldoende.
Hobbit' Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 Ik zou het even aankijken, mischien gaat het van zelf weer over. Maar als het na een paar dagen nog zo is zou ik toch echt even de dierenarts vellen.
Aanbevolen berichten