ornithos Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Beste mede forumleden, Net zag ik dat (vooral 1 kant van) het geslachtsorgaan "vies" was. Het was zwart, leek wel een beetje op viezigheid van poep of zo. Maar ik weet het niet. Misschien is het van de geurklieren? Ik wil even voor de zekerheid weten of dat dit ernstig is?Ik hoop op reactiesb.v.d.Tim
Caroline Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Je zou het verschil moeten kunnen ruiken... Ik zou de klieren even proper maken met een vochtig doekje. Aan beide kanten van het geslachtsorgaan zitten huidplooien, die kan je uit elkaar trekken en daar hoopt zich idd plakkerig zwart spul op. Je weet dan ook dadelijk wat het was...want die geur als je die huidplooien uit elkaar trekt is echt nogal euh...nadrukkelijk laten we zeggen, zal je zeker niet verwarren met poep...
Caroline Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Oh..een wasknijper op je neus is GEEN overbodige luxe....
bunny ranch chanty Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Lijkt op gedroogde oorsmeer maar dan anders :mdr:
ornithos Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 alvast bedankt!1. is dit iets ernstigs (denk het niet)2. kan ik dit schoonmaken met bijvoorbeeld zo'n rond wattenschijfje waar je je gezicht ook mee kan schoonmaken.3. doet een foto wonderen? want dan maak ik er dadelijk een.4. als het de geurklieren zijn, is het dan alleen aan de rand van het geslachtsorgaan of kan het er ook op zitten? b.v.d.
Caroline Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Het overtollige "klieder" komt er idd wel eens uit...maar maak het eerts eens schoon en dan weet je vast meer, een foto kan idd helpen.
Petradhd Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Ugh, alleen al het lezen over het spul uit de geurklieren doet mijn maag drie keer omdraaien :beurk:
Nuf Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Ugh, alleen al het lezen over het spul uit de geurklieren doet mijn maag drie keer omdraaien :beurk:Goh ben ik niet de enigste
Dollie Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Ik wist dat ik geen reden had om dit topic te lezen. Ik wist alleen niet dat ik een reden had om het niet te lezen bah (A) ik wens je er veel succes mee ornithos
ornithos Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 (aangepast) Zal morgen nog eens kijken 1 januari 2009 aangepast door ornithos
ornithos Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Geplaatst: 2 januari 2009 Ik heb van morgen nog eens gekeken, alles was helemaal weg, het zag er volgens mij ook weer normaal uit. Gelukkig...
Aanbevolen berichten