Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet dat je niet zomaar kunt zeggen of je konijn te licht of te dun is..

Maar ik zag met finn te kroelen en het viel me op dat ik zijn ribben, ruggegraat en heupen (ofzoiets) heel erg goed kan voelen..

Hij weegt wel 1500.. maar is hij te dun?

Geplaatst:

ja dat wel.. maar ik voel gewoon al zijn botten zooo goed... wat ik noemde..

en het is moeilijk te zien met al die haren heh.

Mja, zal wel oke zijn, anders had de da gisteren er denk ik wel wat van gezegd...

Geplaatst:

Jossie is ook 'te dun'. Ik ben met haar naar de DA gegaan. Zij zei dat dat waarschijnlijk gewoon haar bouw is. (Konijn met maatje 34, om het zo maar te zeggen) Maar voor de zekerheid gaat ze wel aan de SS Junior, waar meer calorieen inzitten!

Geplaatst:

Bij Joy koni k dat ook altijd zo goed voelen.. Dat je ook gewoon tussen de schouders kan voelen enzo. Maar hij had wel een mooi rond buikje en woog minstens 2,5 kg. Maar ja dat heb je met rasloze dierenwinkel broodfok productjes, die hebben geen 'standaard' gewicht... Zou het gewoon in de gaten houden, als 1500 een goed gewicht is..

Geplaatst:

jaa ik weet wel van die bouw enz.. maar omdat mijn andere konijnen het allemaal niet zo erg hebben als hij, dan wil je toch ff checken heh ;)

Maar hij krijgt goed te eten hoor :) haha

Mja misschien voor de zekerheid een keer ontwormen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .