Loesah Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 hahanouja.. er wordt inderdaad weinig tot niet ingegaan op de adviezen.. Ik denk dat we vanavond nog wel wat horen.. of dat hoop ik tenminste!
Dollie Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Eerlijk gezegd heb ik hetzelfde idee als Snoef, maar mocht het niet zo zijn en laten we vooral daar van uitgaan, dan mijn excuses Jimbo. Dat zal wel voor iedereen gelden, maar we hebben dan ook allemaal het beste met Binkie voor en ik denk dat het enige juiste toch een bezoekje aan de DA is....
bunny ranch chanty Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Ja grote kans op cocidiose.....is dodelijk voor kleine konijnen.spoedje da met ontlasting graag
Loesah Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 ik hoop dat we vandaag nog wat horen, al had ik dat gisteren al verwacht...
Dollie Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Ik denk dat het feit dat de topic starter niet meer gereageert heeft al genoeg zegt...
Sabbie Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Toch bijzonder... Hulp vragen en vervolgens niet meer reageren omdat je het er niet mee eens bent... (Tenminste, daar ga ik vanuit... Als dat niet zo is, mijn excuses, maar het komt wel érg raar over zo)
Aanbevolen berichten