Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan een konijn met 1 blind oogje in een hok waar een trappetje in zit.

of is dat tegevaarlijk voor zo konijntje.want ik heb ook nog een hok waar ze gewoon kan lopen.

Geplaatst:

Ik weet niet of het konijn waar het over gaat blind is geboren of dat er iets met zijn oogje gebeurd is, maar gewoonlijk kunnen ze zich erg goed redden met maar één oogje, óók met een trapje.

Hij heeft zijn andere oogje nog waarmee hij zijn omgeving en obstakels kan zien, en niet te vergeten, zijn snorharen. Die zijn heel erg gevoelig en die zijn ook erg belangrijk bij het oriënteren.

Zolang je het je konijn niet onnodig moeilijk maakt, is er niets aan de hand. ;)

Geplaatst:

mijn konijn is ook blind aan één oog en is behalve iets schrikkeriger dan normaal een normaal en goed functionerend konijn. ik hoef nergens rekening mee te houden, en hij redt zich zowel binnen als buiten prima!

Geplaatst:

Mijn konijn is aan beide ogen blind.

Hij kan zich goed redden in zijn buitenhok met ren.

Belangrijk is om niet te vaak e opstelling in het hok te veranderen. Dingen laten zoals ze zijn en het uiteraard niet te vol stoppen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .