Nijntje pluis Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 noot: als het meisje 18 is dan is het toch logisch dat je nog niet alles weet he.........alhoewel vier jaar fokken??? klopt de leeftijd wel op het profiel?
wenerlover Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Geplaatst: 28 december 2008 Je oom is wel lid van de NKB (of hoe dat ook maar mag heten)? Je kunt ze dan toch via de vereniging laten enten? (Ik ben weg, slapen. Succes!)hij fok al meer als 40 jaar konijnen
wenerlover Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Geplaatst: 28 december 2008 noot: als het meisje 18 is dan is het toch logisch dat je nog niet alles weet he.........alhoewel vier jaar fokken??? klopt de leeftijd wel op het profiel?hihi ja hoor ik ben echt 18 5 maart word ik 19maar als fokker valt er altijd wel wat te leren
Nijntje pluis Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 tuurlijk is ook zo, ik vind het juist wel goed dat je dingen vraagt, das beter dan zomaar wat aan klooien. maar wil je echt verder met het fokker zijn? of wil je later wel iets anders gaan doen?? dierenwinkel of zoow?
Loesah Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Als fokker valt er altijd wel wat te leren maar er zijn ook dingen die je wel hoort te weten, of bronnen moet hebben met veel ervaring en kennis...Het moet niet van een forum als bb afhangen of je een goed antw opje vraagt krijgt of niet
bunny ranch chanty Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 (aangepast) Niet alle konijnen fokkers enten aangezien er aan een enting ook ricicoĀ“s zitten.Dat is en blijft een ieder zijn eigen keuse ......[niet alle verenigingen enten] Ik moet het ook zelf regelen.Wat betreft het oog ik zie wat minder haren meestal juist van een show terug krijgen ze dit nog wel eens.Advies niet insturen!!! 28 december 2008 aangepast door bunny ranch chanty
wenerlover Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 tuurlijk is ook zo, ik vind het juist wel goed dat je dingen vraagt, das beter dan zomaar wat aan klooien. maar wil je echt verder met het fokker zijn? of wil je later wel iets anders gaan doen?? dierenwinkel of zoow?ik heb eigenlijk altijd al keurmeester willen worden maar daar kun je je geld niet mee verdienen
Loesah Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Nee met fokken ook niet..Dus dan word het en Fokker en.................(?)
wenerlover Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 Nee met fokken ook niet..Dus dan word het en Fokker en.................(?)ik doe de opleiding dierverzorging dus het word iets met dieren denk ik
Mireille Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 misschien handig dat iets eens te gaan formuleren aangezien je bijna 19 bent
Loesah Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 haha ja ligt eraan hoever je met je studie bent ik weet ook nog niet 100% wat ik wil gaan doen hoor, en ben bijna 23
Mireille Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 tja ik was dan messchien een uitzondering, als 13 jarige wist ik al wat ik wilde worden en ben het ook geworden.Alleen na het behalen van mijn diploma liep het even iets anders en werk ik nu wel op een gebeid wat bij mijn diploma aansluit, maar nog niet helemaal wat ik heel erg graag wil.Helaas zijn daar maar altijd een paar vactures van en vele gegadigden.Voor nu ben ik in ieder geval tevreden met wat ik doe
wenerlover Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 tja ik was dan messchien een uitzondering, als 13 jarige wist ik al wat ik wilde worden en ben het ook geworden.Alleen na het behalen van mijn diploma liep het even iets anders en werk ik nu wel op een gebeid wat bij mijn diploma aansluit, maar nog niet helemaal wat ik heel erg graag wil.Helaas zijn daar maar altijd een paar vactures van en vele gegadigden.Voor nu ben ik in ieder geval tevreden met wat ik doeoke de dierverzorging gaat me opzich goed af met ceasar's oog gaat het al veel beter het is al bijna helemaal weg
Rian Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Ik reageer even op de zin van Mireille, meen je dat nou echt dat je met 19 jaar al moet weten wat je de rest van je leven wil doen, qua beroep?
Rian Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Ach moet ook iedereen zelf weten trouwens. Laten we er niet over discussieren, ieder zijn ding.
Aanbevolen berichten