meroke Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Pff, vanavond hebben we snuffel naar de DA gebracht. Het was alsof ze het wist dat ze vanavond weg moest. Voor we vertrokken mocht ik haar niet eens meer aanraken, ze trok zich steeds weg... Bij de DA aangekomen kreeg ze eerst nog een onderzoek. De DA zei dat ze toch nog steeds mager was en wellicht nog niet helemaal was bekomen van de baarmoederonsteking maar dat het toch sterk aangeraden was haar te castreren.Ze is daar gebleven en we mogen haar pas woensdag terug ophalen...Ik mis ze nu al De DA herhaalde meermaals het grote risico...Mag er niet aan denken dat ze er woensdag niet meer is.
kaatje-kim Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Jeetje, hopelijk knapt ze snel op. Mag je morgen wel bij haar gaan kijken, of mag je ook pas woensdag komen?
meroke Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Geplaatst: 22 december 2008 Morgen belt de DA mij op om te zeggen hoe het is verlopen, in de namiddag pas. Woensdag mag ik er om als alles goed gaat
Karina Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Ik heb gewoon kippenvel zeg... Ook ik hoop dat alles goed komt en je morgen een goed berichtje krijgt. Nijn en ik duimen voor jullie!
Kimmi Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Wij duimen natuurlijk ook met zen allen! (incl. de nijntjes!)
babs Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Oei heel veel sterkte de komende dagen. Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ik mijn beestje bij de DA moet achterlaten. Dat moet zo moeilijk zijn.Hopelijk gaat alles goed en mag je haar woensdag weer ophalen. Wij duimen morgen ook allemaal mee voor haar.
sennepenneke Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Sterkte! Het is al eng genoeg maar op deze manier is het helemaal afzien.Hopelijk krijg je morgen goed bericht!
meroke Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Geplaatst: 22 december 2008 bedankt voor de lieve reactieshet is inderdaad moeilijk om ze daar zo achter te laten. het is zo stil hier zonder haar, ik hoop dat ze het goed heeft daar en dat het snel woensdag is!
_Danielle Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Waar moet ze nieuws van hebben, Merel? Morgenmiddag wordt ze gebeld... Ik duim in ieder geval, en ik leef met je mee! Sterkte!
merelvandijke Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 o, laat maar! ik las dat ze gister zei dat ze morgen nieuws kreeg, vandaag dus, maar het was al na 12 uur dus het was al vandaag, in plaats van gister... snap je het nog?
Caroline Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Ik duim hoor !!!Zal wel in orde komen,je hebt een goede DA
Rosalinde Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 bedankt voor de lieve reactieshet is inderdaad moeilijk om ze daar zo achter te laten. het is zo stil hier zonder haar, ik hoop dat ze het goed heeft daar en dat het snel woensdag is! Ja, die lege kooi is echt verschrikkelijk! Ik zal heel hard voor je duimen
pol&kik Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Ik duim voor je. Vreselijk zo'n spanning. Is er al nieuws van je meiske?
meroke Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Geplaatst: 23 december 2008 pfff nog steeds geen nieuws! ik word zot! nog een goed half uur werken, ga na mijn werk toch zelf eens bellen.
The Email Female Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Heb je al gebeld? Ook ik ben heel benieuwd hoe alles gegaan is. Waarom moet ze trouwens zo lang blijven?
Sherrifke Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Ben ook erg benieuwd. Hoop dat alles goed is gegaan! en dat je haar lekkervroeg op mag halen bij de DA!Duim voor je!
raylaatje Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Hopelijk is alles goedgegaan!zo moelijk(vond ik), om de hele dag te wachten op (het verlossende) telefoontje...
Aanbevolen berichten