Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals jullie in een eerdere topic van me hebben kunnen lezen heeft Nijn een ontstoken traanzakje. Ook na het gebruik van verschillende antibiotica traant haar oog nog steeds als een gek. Vanmiddag om 16.00 uur wordt haar oog en traanzak opnieuw uitgespoeld. Als second opinion heb ik contact opgenomen met Dierenkliniek Wilhelmina in Utrecht. Zij lieten me weten het oog nog een keer uit te laten spoelen en Helgritin te gebruiken.

Twee vragen:

- heeft het gevolgen voor haar oog om zoveel verschillende middeltjes te gebruiken?

- iemand ervaring met Helgritin?

Geplaatst:

Ik ben net terug met Nijn. Er zat verbetering maar er kwam af en toe toch nog pus uit. Haar oogje is weer helemaal uitgespoeld en ik heb Trafloxal oogdruppels gekregen die de bacterie moet doden en ophtosan oogzalf (vitamine a) voor de weerstand.

Hopelijk wordt 2009 een beter jaar voor Nijn...

Geplaatst:

Karina,waarschijnlijk herhaal ik mezelf,maar ik zit niet thuis en ik moet hier op hotel betalen per minuut dat ik op internet zit, dus ga het nu niet eerst opzoeken...maar wat ik dus wilde zeggen: zijn kiesproblemen helemaal uitgesloten?

Indien ja,laat het me dan even weten,dan contacteer ik Esther morgen om haar mening te vragen over dat middel, ik ken het niet,naam nog nooit gehoord.

Geplaatst:

Nijn heeft geen kiesproblemen. Ze was net 8 weken oud toen de ellende begon. Ik heb het extra nagevraagd vandaag en de da heeft eventuele haken uitgesloten.

Geplaatst:

Mijn konijn had ook een traanoogje,

ik heb wat water gekookt, aflaten koelen,

en toen elke dag 2x op het oogje gedept.

Nu is het bijna weg, er komt geen vocht meer uit het

oogje, alleen nog een beetje nattigheid rond het oog.

Geplaatst:

Daar ben ik ook mee begonnen. Nu ben ik drie maanden en vijf antibiotica verder en eindelijk zit er schot in de zaak... Ik had ook gehoopt dat het met afgekoeld gekookt water over zou gaan. Niet dus. Nou moet ik erbij zeggen dat Nijn een infectie in het traanzakje heeft. Dat zit dus dieper en daar kom je zelf niet helemaal bij, vandaar het spoelen. Ik ben blij dat het bij jou beter werkt...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .