Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zojuist hebben we onze Nijn naar de DA gebracht. Hij is door de DA na zijn snot weer gezond verklaard, en wordt vandaag gecastreerd! Ik vind het echt heel erg spannend. Rond 13.00u mag ik bellen hoe het gegaan is.

Helaas kunnen we hem pas tegen de avond weer ophalen, omdat we zelf een begrafenis hebben. De DA heeft me beloofd dat ze heel goed voor Nijn zullen zorgen, dat we ons daar niet druk over hoeven te maken.

Kunnen we over een aantal weken eindelijk naar de opvang om hem een mooie vriendin uit te laten zoeken!

Geplaatst:

We zijn thuis. Toen we om 13.00u belden zeiden ze dat Nijn alweer door het hokje aan wandelen was. Toen we kwamen om hem te halen, rond 18.00u, stond hij ook direct bij het hekje te snuffelen :)

De DA zei dat alles voorspoedig was gegaan en dat Nijn al gegeten had. Eenmaal thuis hebben we hem in de schuur gezet. Hij begon direct aan een sprietje hooi te knabbelen en viel ook op het groen dat ik neergezet had. Binnen korte tijd was het hele hok ook ondergekeuteld en lag er een plasje. Hij heeft net Ć©Ć©n biksje gegeten, dat bood ik hem aan. Uit zichzelf kijkt hij er nog niet naar om, hopelijk komt dat snel.

Geplaatst:

Zo gauw dat kan wel inderdaad :) Moet nog even mijn vader lief aankijken, het hok waar Nijn nu in zit vind ik eigenlijk te klein voor 2, en daarbij begint het ontzettend gammel te worden. Hij heeft beloofd na de jaarwisseling een nieuw hok te maken.

Geplaatst:

Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar... ik hoop natuurlijk van niet, maar houd er in mijn achterhoofd wel rekening mee. Heb goede hoop omdat hij nu al zo opgewekt is, maar dat heeft daar natuurlijk ook niet helemaal iets mee te maken. Ik wacht het af.

Hij zat trouwens zojuist wel uit zichzelf ook van zijn biks te eten!

Geplaatst:

Fijn om te horen dat alles zo goed gegaan is. :) Wat is 't een topper!

Geplaatst:

Het gaat super goed met ons mannetje. We hebben hem vanmiddag weer buiten gelaten. Gisteren heeft hij in de garage gezeten omdat het zo regenachtig was. Hij is volgens mij super blij dat hij weer in 'zijn' tuin is, rent constant rond en besnuffeld alles. Hij eet en drinkt goed, keutelt en plast als normaal. En er is geen spoor van snot te bekennen.

Heeft iemand een idee van, als het terug zou komen door de castratie, hoe snel dat dat zou kunnen? Want door de castratie krijgt zijn weerstand natuurlijk een klap, dus dan zou ik denken dat die weerstand de eerste dag (misschien eerste twee) op zijn laagst is zeg maar, en dat deze daarna weer opbouwd (nu zo'n beetje). Natuurlijk kan het snot altijd wel terugkomen, maar zou het niet zo zijn dat hij het ergste 'risico' nu voorbij is?

Geplaatst:

Helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag.

Wel kan ik zeggen dat ik blij voor je ben dan het weer goed gaat met NIjn.

Nu maar hopen dat het zo blijft.

Geplaatst:

Fijn dat het zo goed gaat !

Als Snot op zou leven, dan zou je dat rond nu wel merken lijkt mij...

Vanaf de operatie kan hij weer aansterken en zal zijn stress ook afnemen...

Althans, logisch redenerend lijkt dat het meest voor de hand liggen...

Als je nu niets merkt...nah...vraag me af of er dan nog iets gaat komen..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .