Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou eindelijk heb ik een castratie gepland.

Toch maar bij mijn eigen dierenarts in het dorp van mijn ouders. Ik heb daar al zoveel goede ervaringen!

Ze werken daar met een gas-anestesi.. (oww sorry voor de slechte spelling, en ik weet ook niet of ik het goede woord gebruik!!)

Maar dan komt een konijn direct weer bij en is niet suf of wat dan ook.

Vorige keer hebben we dat met huubje ook zo laten doen en die was direct weer de oude. Natuurlijk wel wat gevoellig tussen de benen, maar meteen weer eten, drinken en rondhupsen.

Tijdens de castratie kunnen we er op wachten. Maar ik ga proberen of ik er bij mag zijn. Die man kent mij al vanaf dat ik nog een klein kindje was en ik ben de afgelopen maanden vaak bij hem geweest, dus misschien gaat het me wel lukken!

hij liet me namelijk ook veel zien toen Dolce haken had (dan wel niet tijdens de operatie, maar tijdens het onderzoek in de mond enz).

Nouja, ik ben blij dat het gepland is! Alleen jammer dat het nog ff duurt!

Geplaatst:
succes!!

Guus wordt de 29ste gecastreerd, ook met gas-narcose!!!

Ik vind het erg spannend hahaha!!!

Hey!!! wat grappig!! Finn dus ook pas de 29ste! Hoelaat moet je daar zijn?

Geplaatst:

ow dat is inderdaad wel grappig! Kunnen we samen zenuwachtig zijn!!

Ik moet er tussen half 9 en 9 uur zijn.

Maar het zal wel een andere da zijn... De mijne zit in Breda

• 2 weken later...
Geplaatst:

En morgen is het dan zover!

om 14:00 gaat het gebeuren.. en ik kan op hem wachten!

Ben benieuwd of ik het voor elkaar krijg om te blijven kijken.... maar denk dat het niet gaat mogen

Geplaatst:
Ben benieuwd of ik het voor elkaar krijg om te blijven kijken.... maar denk dat het niet gaat mogen

Waarom zou dat niet mogen? Ik mocht bij beide castraties kijken, dat was geen probleem. :bounce:

En heeeel veel succes morgen!

Geplaatst:

Jaa weet niet, kan me voorstellen dat een DA het niet echt "fijn" vind.

Mijn ma wil ook persee mee, omdat ze ook wil kijken, echt irritant vind ik dat..ja sorry haha maar dan heb je misschien minder kans dat het mag ofzo..

Geplaatst:

nou ben alweer teryug, met finn..

hij was zo zielig.. lag languit nog helemaal versuft..

in de reismand nog helemaal versuft maar hij kwam dan ook recht uit de operatie heh.. nu zit hij lekker bij mij zijn kop tilt ie alweer op, af en toe een stap.. beetje neiuwschierig rondkijken.. zijn kopje trilt een beetje, maar is ook niet niks..

hij begint in ieder geval weer te bewegen wil wat stapjes zetten enz.. maar ben nu bij mijn ouders aan het wachten op de auto.. daarna gaan we lekker naar huis..maar hij ziet er al goed uit.. hij kruipt lekker tegen me aan enz :)

heb ff naar zijn bal-zakjes gekeken, ook netjes :D

ik ga hem vandaag lekker verwennen :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .