marianoverbeek Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 ...moet ik wachten na een castratie totdat er weer stro oid in de kooi mag? Ik had er handdoeken in maar die vrat Bram op dus er ligt nu niks in. Ik vind het wel kaal hoor zo!
Sabbie Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Volgens mij totdat de wond goed dicht en genezen is. Er mag natuurlijk geen vuil/stof inkomen. (Of een stro'tje die erin prikt)
Punkie_ Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Mijn dierenarts zei dat ik 1 week moest wachten voordat ik er weer stro in kon doen, voor de zekerheid heb ik toch maar twee weken met handdoeken gewerkt. vind t'ie eigenlijk ook veel leuker om in te graven en ik heb handdoeken gebruikt waar hij gaten in mocht maken omdat ik ze toch niet meer gebruikte.
kelly1986 Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Stro m,ag niet in de kooi omdat het in de wondjes kan gaan prikken en zo voor irritatie kan zorgen. Meestal is een dag of vier wachten voldoende.,
merelvandijke Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 ik heb een weekje gewacht met zaagsel, die handdoeken werden heel erg vies en zijn een ramp om schoon te krijgen!
Aanbevolen berichten