Dollie Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Nou gelukkig dat het weer beter gaat! Pff was nog maar op de eerste pagina met lezen, toe ndacht ik zal ze al gebelt zijn? Toen was ik op de tweede pagina en ik dacht nee toch... Maar toen kwam ik op de derde pagina en toen was alles weer goed scheelt toch wel als je alles later leest :he:
Guus Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 haha nou ik lees het ook liever dan dat ik het mee maak... niet dat ik het andere gun maar je snapt me vast wel!!Guus zit nu lekker uit zich zelf peterselie te eten! Dus het gaat steeds beter!!
bunny ranch chanty Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Kijk zo zie ik het graag!Hij is gelijk al een stuk opgeknapt.
Guus Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 Ja echt wel! Wat zo'n zalfje wel niet kan doen!!
Loesah Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 mijne heeft geen zalfje gehad geloof ik...
Dollie Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 haha nou ik lees het ook liever dan dat ik het mee maak... niet dat ik het andere gun maar je snapt me vast wel!!Guus zit nu lekker uit zich zelf peterselie te eten! Dus het gaat steeds beter!! Ja dat is hartstikke logisch! Niet dat iemand hier al die ellende wƩl verdient maar als ik sommige topics lees dan denk ik 'pfoe gelukkig ben ik dat niet...' En Loesah nou al weer terug :o
anouk Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 ohhh gelukkig weer opgeknapt ,pfff schrokj ff ,ook toen ik de fotos zag ,maar de twee keer fotos ziet hij er meteen een stuk beter uit ,succes verder ,
Guus Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 Daarom had ik nog een keer foto's gemaakt... als hij nu ligt dan heeft hij zijn oogjes nog steeds maar half open maar hij heeft nu net weer een heel stuk peterselie op, wat hooi en zelf gedronken dus ik denk dat de pijn wel mee valt!
anouk Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 ja ,als hij echt pijn heeft zal hij niet eten ,dus alleen maar goed ,en ga zo verder zou ik zeggen ,
Guus Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 Ja ik hou hem echt super goed in de gaten... elke beweging zie ik... Guus zal wel denken... dat mens is gek! Maar liever gek dan wat anders Ik vond hem trouwens net wel iets kouder als daarnet... Moet ik er dan een kruik bij leggen?? Kan eventueel een kersenpittenzak ook?? Heb de kruik namelijk bij mijn zus liggen, me zus is niet thuis en ik ga liever ook niet weg...
anouk Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 je kan hem een kruikje geven wel ,als hij het te warm vind zal hij er vandaan gaan ,en anders er tegen aan kruipen .
YvonneH Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Gelukkig gaat het weer helemaal goed met hem!
Guus Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 Ik weet het... ik ben over bezorgd...Guus zit nu steeds te likken... Wat kan ik er aan doen dat hij dat niet doet?
Startman Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Likken? Ook aan de wond? Ik heb gehoord dat ze dat bijna nooit doen (instinctief). Ik ben blij dat hij zich wat beter voelt. Ik wilde net gaan vertellen hoe het bij ons is gegaan, maar ik maak wel een nieuw topic aan. Maar ik blijf je topic volgen hoor!
Loesah Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 finn zit nu voor het eerst tussen zijn benen maar kan ook voor de bd-keutels zijn.. ik zal straks nog even naar zijn wondjes kijken mja wel fijn dat het weer beter gaat...
Guus Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 Ja Guus likt dus wel aan de wond... heb de DA gebeld daarstraks en we moeten de wond en hechtingen in de gaten houden... Keutelen doet Guus ook al goed... alleen heeft hij nog niet geplast... Ik denk dat dat vanzelf wel komt want kan me voorstellen dat dat nu ook niet zo'n prettig gevoel is...
bunny ranch chanty Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Likken? Ook aan de wond? Ik heb gehoord dat ze dat bijna nooit doen (instinctief). Ik ben blij dat hij zich wat beter voelt. Ik wilde net gaan vertellen hoe het bij ons is gegaan, maar ik maak wel een nieuw topic aan. Maar ik blijf je topic volgen hoor! Helaas vreten sommige rammen hun hechtingen er uit of aan hun bal zak.Dan krijgen ze een katte kap om.Als dat gebeurt en er komt bloed vrij gelijk met spoed naar de da terug.Van de 60 castraties heb ik het 4 keer mee gemaakt......Dus de kans is er wel zeker.Een deed het binnen 5 minuten na het wakker worden.Dus da kon hem terplekke weer op nieuw hechten en kap op doen.
Guus Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Geplaatst: 30 december 2008 Nou gelukkig is het niet kapot... wel controleren het regelmatig... het is wel wat rood maar het ziet er rustig uit!Helaas heeft Guus alleen nog steeds niet geplast... Heb net de DA maar weer gebeld... als hij om 4 uur nog niet geplast heeft moet ik weer bellen...Eten doet hij gelukkig wel... niet heel veel maar hij doet het wel... drinken ook niet heel veel... Heb een bakje in de kooi staan maar dat schopt hij heel de tijd bewust om dus bied het om het half uur aan zodat hij wat kan drinken en dan duwt hij me vanzelf weg... Uit de fles drinkt hij nog niks...
Guus Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Geplaatst: 30 december 2008 Volgens mij moet ik van Guus eerst me zorgen gaan maken en de DA bellen voor hij het doet... hij heeft dus geplast... Gelukkig!!!!
Loesah Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 haha gelukkig inderdaad finn begon gelukkig meteen thuis al weer te eten, drinken, graven... ehhhh gewoon konijnen gedrag dus ik mocht alleen niet tussen zijn benen kijken
Aanbevolen berichten