Guus Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Ik heb vandaag de knoop helemaal doorgehakt... 29 december wordt Guus gecastreerd!Met trillende benen heb ik gebeld... vind het doodeng!Hij krijgt een gasnarcose en ik krijg van de week een brief thuis met alle informatie voor de nazorg met onder andere dat hij naderhand niet op stro en zaagsel mag e.d.Ik ben vergeten te vragen of hij pijnstilling mee naar huis krijgt maar dat ben ik wel gewend van de da dus dat komt helemaal goed! Ik ga gewoon niet weg zonder!Mijn vriend en ik zijn de hele dag thuis en de dag erna ook dus de 29ste is een fijne datum! brr erg spannend!!Groetjes Suus
Karina Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Dat is idd erg spannend. Maar het gaat helemaal goedkomen met Guus!! :bunny4:
Miranda70 Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Ons konijn Stip is bijna 2 maanden geleden ook gecastreerd. Ik vond het ook nogal spannend, maar het is allemaal erg meegevallen. Ik had hem tegen de avond opgehaald en de volgende dag liep ie alweer rond of er niks aan de hand was. Hij heeft trouwens bij de DA wel pijnstilling gehad, maar ik heb niks mee naar huis gekregen. Was ook niet nodig, hij at vrij snel weer. Nou, succes ermee, komt vast wel goed met Guus!
Guus Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Geplaatst: 16 december 2008 vast wel maar toch is het even spannend he!!!
Loesah Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb het ook al meerdere malen meegemaakt en ook geen pijnstilling mee gekregen.Mijn dierenarts maakt een kleine snede in het zakje, haalt het balletje eruit. Plaatst binnenin een hechting en de buitenkant lijmt hij geloof ik.Meestal is het dan wel gevoellig tussen de beentjes maar, om ff een voorbeeld te noemen, huupie was na de operatie precies hetzelfde als er voor.. net of er niks gebeurd was..
Dollie Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Wat netjes ja dat je zelfs een brief thuis krijgt :O denk dat ze dan zeker wel aan de pijnstilling denken.. Maar veel succes voor Guus!
meroke Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Succes met Guus.Vandaag ook met een klein hartje gebeld naar de DA, nu maandag is het al zover voor snuffel
Guus Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Geplaatst: 18 december 2008 Bedankt allemaal voor het medeleven!!Jij ook veel succes meroke!!! Ik heb de brief helaas nog niet thuis... ben erg nieuwsgierig wat erin staat!!!
Guus Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Geplaatst: 19 december 2008 Nou de brief is binnen!Een kei nette brief!! Ik zal hem wel gedeeltelijk overtypen!! geachte client, ma 29 december a.s. wordt uw konijn Guus verwacht op de dierenkliniek 'de bouverije' om een operatie te ondergaan. Wij als medewerkers van Dierenartsenpraktijk Breda doen ons best om Guus van een optimale zorg te voorzien. Natuurlijk speelt uzelf ook een belangrijke rol in de zorg voor en na de castratie. De volgende punten zijn van belang; * Guus hoeft niet nuchter gehouden te worden.* Guus wordt bij ons verwacht tussen 8.30 en 9.00 uur. In overleg is het mogelijk uw konijn eerder of later te brengen.* Breng Guus in een goed sluitend mandje, zonder hooi, stro, zaagsel of iets dergelijks maar met een handdoek.* Indien Guus klachten heeft, meldt deze dan. Misschien is een behandeling noodzakelijk.* Uiteraard wordt Guus voor de narcose lichamelijk onderzocht door de dierenarts. Mocht u daarnaast een pre-anaesthetisch bloedonderzoek op prijs stellen dan kan dit voor 39 euro 50. Verder nog wat informatie over telefoonnummers etc... Netjes he!!!Ik had al een fijn gevoel over de DA maar krijg het nu steeds meer!!!!
Rian Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 Ja, netjes.Mijn DA gaf me een soortgelijke brief mee voor de nazorg, dat geeft je wel een goed gevoel maar zorg er toch altijd voor dat ALLE vragen die je hebt goed beantwoord worden, en niet alleen maar die vragen die op een standaard formulier beantwoord worden!Veel succes alvast, het is gepiept voordat je het weet en je merkt waarschijnlijk nauwelijks iets aan Guus, wat betreft de ingreep zelf.
Guus Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Geplaatst: 28 december 2008 Morgen is het zo ver!Ik vind het erg spannend maar ga er vanuit dat het allemaal goed gaat komen!
Punkie_ Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 spannend hoor.. succes morgen met wachten! hoe laat mag je Guus weer ophalen?
Guus Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Geplaatst: 28 december 2008 Geen idee, hebben ze niet gezegd en ik heb het ook niet gevraagd... zal ik morgen wel horen
Loesah Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 niet te veel zorgen maken!komt allemaal goedhet is een vrij "simpele" ingreep
Guus Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Geplaatst: 28 december 2008 jajaja ik doe mijn best!!!Laatste keer dat ik mijn konijn (vorige konijn) bij de DA achter moest laten was het de laatste keer dat ik hem levend gezien heb... die moest voor haken aan zijn kiezen geholpen worden...Heb dat dus steeds wel in mijn achterhoofd... maar probeer er niet aan te denken!
Startman Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Succes! Joekel wordt vandaag ook gecastreerd en ik ben super zenuwachtig. Ik hoop zo dat het mee valt, voor ons allebei! Toi toi toi
anouk Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 heel veel succes voor jullie allebij vandaag
Dollie Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Succes voor Guus en jij moet je niet te druk maken!
Guus Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 Thanx!Guus had vannacht zijn voer niet op... alleen zijn groente! Net of hij het aanvoelde!! Ik heb hem vanmorgen nog groente proberen te geven maar dat heeft hij dus ook niet op... heb hem dus maar wat extra snoepjes gegeven!Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan... ben echt kei zenuwachtig! Echt erg!!Moet steeds aan Charly denken toen ik die daar bracht! Ik weet... het is onzin en maar een kleine ingreep maar toch... ik vind het dood eng!!Ik krijg aan het einde van de ochtend of begin van de middag een telefoontje... Startman... jij ook veel succes vandaag!
Laura1984 Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Veel succes vandaag! Ik duim voor je. Mijn Nijn is anderhalve week geleden gecastreerd, daar was ik ook heel zenuwachtig voor, maar achteraf was dat helemaal niet nodig!
Guus Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 Nou Guus is weer thuis!Hij is zo suf als de pest! In de auto viel hij steeds om, ook als we gewoon rechte stukken reden! Was echt heel zielig!Nu ligt hij suf te wezen in zijn kooi! Hij ligt met zijn hoofd verscholen onder de wilgenbrug. Hij ligt lekker te liggen! Ik heb alle lekkernijen in zijn kooi gelegd met de hoop dat hij er wat van gaat pakken! We hopen en duimen verder!
bunny ranch chanty Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Wat voor narcose is er gebruikt?Bij gas narcose zijn ze heel fit namelijk na de operatie.
Aanbevolen berichten