KeLLy___x Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 (aangepast) Ik aai net Gucci Even en ze heeft echt hele koude orenZe zijn nu als iets warmer maar nog wel koudWat moet ik doen en wat is het ?ik kan ook niet naar de diernearts want niemand is er en ben alleen thuis of is de DA niet nodig als ze koude oren hebben?ik Weet hetn iet wil iemand me helpen 15 december 2008 aangepast door KeLLy___x
Sabbie Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 De oren van een konijn zijn erg dun. Deze worden dus snel koud. Als je wilt kijken of hij geen ondertemp heeft, moet je even in zijn nek voelen. Als zijn nek warm is, is er niets aan de hand.
KeLLy___x Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Geplaatst: 15 december 2008 ok zal even voelen maar dch dat er wat aan de hand was omdat ze normaal veel warmer zijn maar zla even voelen
KeLLy___x Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Geplaatst: 15 december 2008 Haar nek is nog wel warm Maar ik dacht het omdat ze nogal stil is nu en haar oren zijn normaal veel warme want ze voelen nu echt ijskoud
Karina Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Mijn nijnen hadden ook vaker koude oren. Niks om je ongerust over te maken zolang het in de nek lekker warm is.
Sabbie Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 ok zal even voelen maar dch dat er wat aan de hand was omdat ze normaal veel warmer zijn maar zla even voelen Als je echt ergens over twijfelt, kun je ook altijd de DA bellen. Zij kunnen ook telefonisch advies geven als je niet heen kunt!
KeLLy___x Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Geplaatst: 15 december 2008 okdan weet ik dta want ben altijd nogal snel bezorgd is wel goed natuurlijk beter dan dat je altijd denk dat ern iks is ofzo maar dacht vraag even voor de zekrheidwant ze zijn echt nog noooit zo koud gewest dus dan weet ik hetn u dat het normaal is en dat je altijd d nek moet voelen of het koud is bedankt
KeLLy___x Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Geplaatst: 15 december 2008 oren zijn allweer warmer mar nu is haar neusje dus weer heel vochtig misschien komt haar snot wel terug :(dus even aankijken en anders weer naar de DA
Karina Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Oei, dat is niet te hopen:frown:. Sterkte en hopelijk valt het allemaal mee.
Aanbevolen berichten