Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

gelukkig meroke!zal wel een duur grapje zijn,zijn echt geen prijzen meer man!fijn dat het beter gaat!!

jeetje hoe meer ik hier kom hoe meer ik echt leer van iedereen,jullie hebben echt veel ervaring met konijnen zeg.

]ik begin het steeds interresanter te vinden allemaal,mn vriend word gek van mijn gepraat over deze dieren haha

echt een goeie website hoor!

Geplaatst:

ja de afgelopen dagen heeft snuffel mij al 120 euro gekost! Ik heb dat wel over voor haar, maar toch... wellicht ook nog eens de castratie erbij nemen... is toch iets waar ik rekening mee hou bij de keuze van al dan niet een tweede nijn.

Geplaatst:

Het is inderdaad zo dat de kosten voor een konijn ook aardig op kunnen lopen.

Nu is 120 al erg veel zeker als er ook nog een castratie bij gaat komen.

Je meot er natuurlijk niet vanuit gaan dat dit nog eens voor komt. Maar er rekening mee houden is zeker wel verstandig!

Geplaatst:

helaas wel, toch bij mijn konijnkundige DA (en daarvan zijn er niet veel in belgiƫ!). Bij de DA waar ik nu geweest ben is het goedkoper, weet niet exact hoeveel, maar ik wil toch wel het beste voor mijn snuf.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .