madisonrose Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 gelukkig meroke!zal wel een duur grapje zijn,zijn echt geen prijzen meer man!fijn dat het beter gaat!!jeetje hoe meer ik hier kom hoe meer ik echt leer van iedereen,jullie hebben echt veel ervaring met konijnen zeg.]ik begin het steeds interresanter te vinden allemaal,mn vriend word gek van mijn gepraat over deze dieren hahaecht een goeie website hoor!
meroke Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Geplaatst: 13 december 2008 ja de afgelopen dagen heeft snuffel mij al 120 euro gekost! Ik heb dat wel over voor haar, maar toch... wellicht ook nog eens de castratie erbij nemen... is toch iets waar ik rekening mee hou bij de keuze van al dan niet een tweede nijn.
Loesah Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Het is inderdaad zo dat de kosten voor een konijn ook aardig op kunnen lopen. Nu is 120 al erg veel zeker als er ook nog een castratie bij gaat komen.Je meot er natuurlijk niet vanuit gaan dat dit nog eens voor komt. Maar er rekening mee houden is zeker wel verstandig!
meroke Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Geplaatst: 13 december 2008 Ja inderdaad... na de AB-kuur wellicht een castratie van 150-180 euro is wel even slikken, komt kort op elkaar.
madisonrose Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 zo dan dat is wel hoop poen!!een castratie ga ik ook overwegen hoor bij mn vrouwtjes .hopen dat ze nu lekker gezond blijft want stel je voor dat je geen geld heb ofzo
madisonrose Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 castratie zo duur? hier is het veel goedkoper !
meroke Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Geplaatst: 13 december 2008 helaas wel, toch bij mijn konijnkundige DA (en daarvan zijn er niet veel in belgiƫ!). Bij de DA waar ik nu geweest ben is het goedkoper, weet niet exact hoeveel, maar ik wil toch wel het beste voor mijn snuf.
Aanbevolen berichten