Jobjuhh Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 (aangepast) Hallo,Vandaag was mijn konijn erg sloom. Heeft heel de dag stil in zijn hokje gelegen en liet zich (makkelijker dan normaal) oppakken. Verder leek het of hij een ingevallen ruggetje had.Is dit iets om me zorgen over te maken?Hij at nog wel, en had soms gewoon nog zijn oren omhoog. Neus zag er ook goed uit.Of is dit gewoon een dagje "griep"Alvast bedankt. 9 december 2008 aangepast door Jobjuhh
Petradhd Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Ingevallen ruggetje vind ik geen best teken, het hoeft niet op iets ernstigs te duiden maar het geeft wel aan dat het konijn zich niet lekker voelt. Het beste advies dat ik je kan geven is: ga naar de dierenarts als je denkt dat je konijn ziek is. Konijnen zijn prooidieren, als ze in de natuur laten zien dat ze ziek/zwak zijn kan dat hun dood betekenen. Daarom zal een konijn bij pijn/ziekte in eerste instantie niet veel laten merken. Zodra je echt ziet dat er iets mis is, is het ook echt mis. Je moet daarom oppassen om iets 'even aan te kijken' bij konijnen.
Karina Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Idd: naar de da ermee... Even na laten kijken kan nooit kwaad.
Jobjuhh Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Geplaatst: 10 december 2008 Hij (lijkt) zich vandaag weer een stuk beter te voelen Ziet er weer normaal uit e.d.Toch vind ik het raar... Kan een konijn een dagje ziek zijn?
Petradhd Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Ja hoor, ook een konijn kan een dagje niet zo lekker zijn. Als alles nu weer goed is hoef je niet gelijk naar de da te rennen, maar hou hem goed in de gaten
Jobjuhh Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Geplaatst: 10 december 2008 Oke gelukkig.... Het (b)lijkt dus allemaal mee te vallen Dank jullie
Aanbevolen berichten