merelvandijke Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 links de BDK en rechts de normale
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Als je die gewoone keutel open maakt zie je dan haren?
merelvandijke Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 een heel klein beetje, hij heeft het eerder gehad dat er echt trosjes keutels met haar ertussen in het hok lag, maar dat is nu niet zoeen beetje
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Geef hem lekker groen dan dat helpt ook de over tollige haren er mee uit te krijgen
merelvandijke Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 ja, ik ga zo nog even een bakje ruccola halen. misschien wat witlof enzo.. ik ben vanmiddag weer even naar de dierenarts geweest en die heeft hem zijn medicijnen en wat voer gegeven, omdat mij dat niet lukte. hopelijk gaat het vanavond beter!
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Peterselie.....als een konijn geen bix eet eet ie vaak wel groen als eerste.
merelvandijke Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 heb ik ook gehaald! het is me trouwens eindelijk gelukt zijn medicijnen en voer toe te dienen
merelvandijke Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Geplaatst: 12 december 2008 nou, ik ben vannacht om 2 uur en om 5 uur opgeweest om hem zijn voer en medicijnen te geven, dat ging goed. goed nieuws: hij lag vanochtend heerlijk op zijn zij te dromen. daarna at hij eerst zijn keutels en vervolgens wat biks op!
Blacky Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Helaaml super joh.Nu maar hopen dat het hij snel beter word!
merelvandijke Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Geplaatst: 16 december 2008 elvisje heeft het overleeft, hij eet weer redelijk goed en elke ochtend en avond is zijn bakje biks leeg.ik zit nog wel met een paar vragen- hij heeft nog steeds hele kleine, zwarte keutels- hij eet nauwelijks hooi, ook geen kruidenhooi- hij heeft nog steeds tranende oogjesziet iemand hier een verband of oorzaak?verder gaat het goed met hem, hij is lekker actief, en het is echt een schatje!
merelvandijke Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Geplaatst: 16 december 2008 o, en nog een vraagje: hin zit nu al een week binnen. kan hij nu echt pas in het voorjaar naar buiten?
Aileen Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 o, en nog een vraagje: hin zit nu al een week binnen. kan hij nu echt pas in het voorjaar naar buiten? Hij kan pas in het voorjaar naar buiten. Zijn lichaam heeft zich nu aangepast. Als je hem nu weer naar buiten doet is het veel te koud voor hem omdat hij geen wintervacht meer heeft.
Karina Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Zijn z'n tanden en kiezen nagekeken? Klinkt idd alsof er haken op de kiezen staan en daardoor niet kan eten...
merelvandijke Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Geplaatst: 17 december 2008 daar heeft de dierenarts al naar gekeken, en die kon ze niet vinden. en hij eet wel wortel maar geen banaan. als hij hken op zijn kiezen had zou hij wel voor het zachte voer kiezen. toch?
YvonneH Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Meestal wel idd maar hooi is vaak het eerste wat ze laten liggen. Onze Kobus heeft gewoon gegeten tot hij er te veel last van had en toen at hij niks meer. Als er naar gekeken is dan weet ik het ook niet. Hou het iig in de gaten want de achterste kiezen zijn vaak alleen onder narcose te zien. Het was ook maar een idee hoor misschien eet hij straks ook wel weer gewoon hooi. Succes iig!
Aanbevolen berichten