linsss Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Hai, Even geleden hebben we onze konijnen hun dagelijkse portie biks gegeven, snuffie zat op de bovenste verdieping en sprong roekeloos naar onder waardoor ze het trapje miste en een smak maakte. Nu keken we net in de ren en lag er een grote plas bloed, we hebben snuffie gepakt en onderzocht maar konden nergens een wond ontdekken, alleen een beetje bloed op 1 van haar nageltjes. Kan de grote plas bloed door een beschadigd nageltje komen? En als dat het geval is, moet ze dan nog onderzocht worden door een dierenart, gezien het nageltje er wel nog gewoon op zit?
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Ja een nagel kan flink bloeden.Maar niet vertrouwen is naar da gaan natuurlijk.
Danja Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Een nagel kan heel erg bloeden! Ik zou er toch even mee naar de DA gaan, als het nageltje er nog inzit, maar wel erg loszit kan het zijn dat hij eruit getrokken moet worden. Wel even zielig, maar als het los blijft zitten hebben ze er nog meer last van...
Sabbie Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Jos heeft ook een los nageltje gehad... Het was echt een bloedbad! (en ik had een wit shirt aan.. ) Ben even op consult geweest bij de DA, gelukkig was het hele nageltje eraf. Anders moet de DA hem er uit trekken. Even langs de DA dus..
Loesah Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Ik zou inderdaad ook even langs de da gaan voor de zekerheid. Zoiets kan ook gaan ontsteken enz, en dat wil je niet natuurlijk.Succes!
Aanbevolen berichten