bunny ranch chanty Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 claire je bent zo meteen helemaal in de wolken over tuigd dat ze zijn genezen maar na 3 weken komt het gewoon weer terug......
Claire Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Geplaatst: 13 december 2008 Echt, dan ga ik gewoon terug, en dan ga ik wel penseline vragen
Sascha Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Ik bedoel het niet rot, maar dan ga je terug? Zou je niet onmiddelijk een nieuwe KONIJNKUNDIGE da zoeken als je eventueel terug moet?
Claire Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Geplaatst: 13 december 2008 Maar er zitten hier geen in de buurt, en die DA zijn best konijnkundig zeggen veel mensen
Sascha Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Als ze konijnkundig waren hadden ze je de juiste medicijnen meegegeven.. Jullie hebben toch een auto tot je beschikking? Dan zou je ook eventueel de benzinekosten kunnen vergoeden als je ouders dat perse zouden willen..
Claire Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Geplaatst: 13 december 2008 Ja maar ik weet niet waar een konijnkundig DA zit in de buurt van Uden weten jullie dat ?
The Email Female Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 www.konijnen.nl even de provincie aanklikken en je ziet meteen alle konijnkundide dierenartsen in de buurt van uden.
Diddl Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 claire je bent zo meteen helemaal in de wolken over tuigd dat ze zijn genezen maar na 3 weken komt het gewoon weer terug...... En dat bedoelde ik dus met mijn vraag: Je weet dat schijn kan bedriegen.
The Email Female Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 En Claire... heb je al gekeken?
Claire Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Geplaatst: 17 december 2008 Ja,, ik ga dan denk ik naar eindhoven, maar Ć³f me vader mee gaat, is een vraag maar het lijkt wel dat ze minder eten !! heb al DA gebeld, ze zeggen dat het niet erg is, als ze maar hooi eten enzo, maar hou het gewoon goed in de gaten, maar het lijkt weet nie of het zeker is
The Email Female Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 Die in Eindhoven is erg goed.
Laura1984 Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 (aangepast) Klopt, daar ga ik ook met Nijn naar toe. Ben er super tevreden over. (tenminste, als je die in Eindhoven bedoeld die op de konijnen.nl website staat ) 19 december 2008 aangepast door Laura1984
The Email Female Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 Uhm... ik ging er eigenlijk vanuit dat Clair die bedoelde ja
Claire Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Geplaatst: 20 december 2008 Die ene die je zij bij konijnkundige dierenarten, die maar maandag ga ik eerst terug naar mijn DA ( De Heikant ) even controleren
Sascha Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Zonde van je geld dan.... Want dan moet je weer geld betalen aan die dierenarts die het verkeerde heeft voorgeschreven....
Claire Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Geplaatst: 22 december 2008 Heee,, ben vandaag kwart over 9 naar de DA geweest, niks veranderd, idd die ab werkt niet.Ze hebben penseline gegeven, ik moet weer over 1 week terug komen, en dan weer over een week terug komen, ik krijg jammer genoeg niks vergoed, dus dat geld van de ab is weg gegooid geld, ik moest nu 20,50 euro betalen voor de 2 nijnen, en dus die andere 2 keren ook. Hopelijk word het beter maar ze krijgen dus nu wel penseline,
heidi-77 Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Hopelijk slaat het nu wel aan en zijn je konijnen snel beter!
Claire Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Geplaatst: 22 december 2008 Maar is dat snel genezen ? het moet nog 2 keer gedaan worde, volgende week en die week erop. Met dan penseline zwerver wou weer niet mee werken, Dribbel wel
bunny ranch chanty Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Ja dan geneest het heel snel de 3 e week is het prakties weg met de laaste spuit.....Maar toch is het vrezelijk krom he.....gelukg behandelen ze nu wel juist.
Claire Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Geplaatst: 23 december 2008 Jeej :) ik mag dan ook Ć©cht hopen dat het weg is,
pol&kik Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Echt balen zeg!Van alles kun je leren!En die dierenarts moet er al helemaal van leren. Succes ermee
Petradhd Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 Ik ben bang dat de dierenarts er helemaal niks van heeft geleerd. Als hij zou inzien dat hij verkeerd gehandeld heeft door eerst een andere ab te geven dan penicilline, dan had hij het bedrag van de eerste behandeling wel verrekend. Door dat niet te doen geeft hij mij het idee dat hij niet doorheeft dat hij fout zat. Heeft hij wel door dat de eerste behandeling fout was, dan is het helemaal onbehoorlijk om Claire het geld daarvoor niet terug te geven.
Claire Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 Jeej het slaat heel erg aan, de kortjes bij Dribbel op de neus zijn al helemaal weg en de kortjes bij zwervers bekje ook, en bij het linkeroog lid bij zwerver ook.en bij de geslachts organen in het ook al bijna helemaal weg,vandaag om 11 uur weer geweest weer penceline gekregen. En hoeften niks te betalen het gaat dus goed weg
Aanbevolen berichten