Claire Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 (aangepast) Ja inderdaad,,Maar wat moet ik nu doen ?Ik dacht die die DA wel weet,maar dus NIET !!! :grrrrrr: wacht ik bel nu de DA even 8 december 2008 aangepast door Claire
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 (aangepast) nou heel simpel claire mijn eerste konijn met deze ziekte heeft het zelfde ondergaan wat jij nu hebt....alleen mijn toemalige da was niet overtuigd van de ziekte....dus 5 ab kuuren verder zonder resultaat!!!Heb ik mijn konijn zie de foto´s eerder in het verslag bij de dieren arts gebracht en achter gelaten!! met de mededeling je belt utrecht maar ze moet behandeld worden en niet met ab.2 dagen later.....belde ook mijn kundige dieren arts op met excusses.....cin je had toch gelijk we behandelen haar nu voor Syfilismet peneciline zoals omschreven in het verslag .Ze kreeg 1 keer per week een injectie 5 weken lang.En ze genas super snel!! Daar naast heeft mijn da er een speciale brief over geschreven voor mij op de site .Om te voorkomen dat meer mensen en dus de dieren het dupe worden va de mis diagnose en behandeling er van.Waarom utrecht daar hebben ze er kennis van de da op de universiteit daar.Ik heb 450 euro aan da kosten niet hoeven betalen.......Mijn da had weer wat geleerd wat ik als positief ervaar....Hij wist niet dat ze deze ziekte ook enkel aan de neus alleen konden hebben.Dus om jullie een hoop kosten en elende te besparen heb ik dit gemeld!cindy 8 december 2008 aangepast door bunny ranch chanty
Claire Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb haar aan de lijn gehad,dat gebruiken ze het meeste bij konijnen,Penseline gebruiken ze zeer weinig,en ze zegt dat dat ook ab is. Als het binnen een week niet aanslaatmoet ik terug bellen en gaan we verder afhandelen,en ze zegt dat fokkers geen DA zijn, een beetje raar,want als fokke rmoet je erg veel weten,ik wacht even een week af en anders ga ik terug,als het niet aanslaat is het wel zonde van me geld,maar ik hoop dat het gewoon werkt,
Danja Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Penicilline is inderdaad een antibioticum Claire:yes: (De allereerst bruikbare antibioticum...)
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 (aangepast) erg jammer dat ik net op dit gebied juist heel kundig ben.......:whistle2:en al divers aanvaringen heb aangehoord van mensen die niet door de da op de juiste manier werden geholpen.Voor dit..Ik zal nog een toppic voor je opzoeken op bb.Maar de 51 euro is al weg gegooid.....p en ab hebben beiden andere uitwerkingen in de bestrijding van. 8 december 2008 aangepast door bunny ranch chanty
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 voorbeeld van vorig slachtoffer.... http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/5160-konijn-syfilis.html
Danja Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 erg jammer dat ik net op dit gebied juist heel kundig ben.......:whistle2:en al divers aanvaringen heb aangehoord van mensen die niet door de da op de juiste manier werden geholpen.Voor dit..Ik zal nog een toppic voor je opzoeken op bb.Maar de 51 euro is al weg gegooid.....p en ab hebben beiden andere uitwerkingen in de bestrijding van. Wat bedoel je daar dan mee Cindy? Want je zei dat geen enkel AB werkt tegen syfilis en dat jou konijnen beter zijn geworden van penicilline, wat ook een antibioticum is....
Claire Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 Mmmm,, als het zo is vind ik het erg jammer,want 51,50 is best veel geld, maar als het werkt,heb ik de ziekte weg geholpen, en heeft het beestje geenlast maar ( oja, de DA zei dat het beestje wel een beetje last heeft )
Danja Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Ondertussen weer een week verder en Nijntje haar korsten zijn geheel verdwenen van de neus en de vulva ziet er ook gewoon weer mooi rose uit. Wat antibiotica wel niet kan doen. Uit jou topic Cindy....
Claire Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 (aangepast) Aja, bij haar slaat AB ook niet aan,maar wat raar zeg !!! :(maar heeft zei dus ook penceline gebruikt ?en dat werkte wel ? maar ik wacht 1 week,en als het niet aan slaat ga ik zéker terug,zonde van het geld maarja, 8 december 2008 aangepast door Claire
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 (aangepast) jaja 8 december 2008 aangepast door bunny ranch chanty
Danja Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Claire, penicilline IS ab....dus ab slaat bij haar WEL aan... het kan zijn dat jij het verkeerde AB hebt meegekregen, maar wat jij nodig hebt voor je konijn is wel degelijk ab!
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Aja, bij haar slaat AB ook niet aan,maar wat raar zeg !!! :( Is dus niet raar claire het is gewoon zo:whistle2: Ik zuig het niet uit me duim is me zelf ook gebeurt.....
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Wat antibiotica wel niet kan doen.
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Ga eff googelen danja en zoek de verschillen.....
Claire Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 Huh, ik snap er helemaal niks meer van Hha
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 zoals ik het zeg danja het heet niet voor niks anders.....batryl en de drops zijn beiden ab werken niet.maar de penicilline: benzyl penicilline 20-25 mg per kiloproxaine 1 ml per wel dus ja je kan het allemaal ab noemen maar er zit toch een duidelijk verschil inwaarom penicilline wel werkt en ab niet.
Danja Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Cindy misschien moet je wat beter lezen, dat heb ik net zelf ook al getypt;) Het gaat mij erom dat jij de hele tijd hebt gezegd dat geen enkel ab tegen syfilis helpt terwijl je daarna zelf zegt dat penicilinne helpt, wat dus wel degelijk een ab is...
Claire Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 Aja, ik snap het, Mmm, maar ik mag hopen dat het snel beter word, zal wel niet met die ab die ik heb gekregen ( Enrofloxoral Drops )
Danja Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Behandeling bekend geen enkele ab werkt!!! maar o.a 1 keer per week 5 weken lang benzyl penicilline 20-25 mg per kiloof
Danja Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Het is alsof je zegt, je moet niet met de auto gaan, maar met de mercedes;)Want een mercedes is geen auto;)
Claire Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 Maar ik snap het gwoon niet de DA niet weten dat die ab niet aanslaat die ik dus heb meegekregen, vind het allemaal maar raar
Danja Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Tsja ik hoop voor je dat het aanslaat, maar zou heel goed kunnen dat het niet werkt, mss ziet ze niet zo vaak konijnen..
Aanbevolen berichten