Laura1984 Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Wat fijn dat je eindelijk goed nieuws krijgt! Ik hoop dat ze er nu snel bovenop is! Beterschap!
Caroline Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Ik heb alles nog eens doorgelezen van het begin... Donderdag is ze NA het DA-bezoek en dus NA die dosis panacur erg achteruit gegaan. Mogelijk is dat geweest wat Esther beschrijft, nl de wormen die sterven en toxische stoffen afgeven. Dat heeft er voor gezorgd dat ze zich zo slecht voelde dat ze ging piepen... Dus Loes...hoe is het vandaag met haar? Heeft ze niet teveel afgezien van de panacur vannacht?
zwarte panter Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Geplaatst: 10 december 2008 Heb de DA nog aan de telefoon gehad en de achteruitgang kan idd komen door de toxische stoffen die de wormen afgeven omdat ze sterven. Momenteel is ze iets minder, maar ze heeft er zeker niet zoveel last van als vorige keer. En voor de pijn die ze er van heeft, mag ik haar Metacam geven.
Blacky Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Jeetje zeg, ben ik een poosje niet op BB geweest is er alweer zoveel gebeurd.Heb net je hele verhaal gelezen, wens je heel veel sterkte en beterschap toe met Eufrasie.En ik hoop voor jou dat je ook snel weer een beetje rust krijgt.
zwarte panter Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 Vandaag doet ze het iets beter. Ze is vanmorgen zelf begonnen met eten en heeft een klein stukje wortel, beetje wortelloof en een beetje hooi gegeten. Ze is nog wel heel rustig, maar dat zal wel beteren.
anouk Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 heb je hele verhaal gevolgd ,maar ben blij dat het nu wat beter gaat en ze begint te eten ,gelukkig ,
_Danielle Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 In ieder geval fijn dat ze zelf eet! Sterkte nog met haar hoor!
Maaiik87 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Wat een verhaal! Ben blij dat het alweer ietsje beter gaat! Succes er nog mee! Hoop voor je dat alles goedkomt!
Lieke175 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Ajakkes, wat een verhaal! Ik heb het allemaal maar half en half gevolgd omdat ik erg veel met school bezig ben. Maar nu had ik de tijd om eens goed te lezen, dus heb ik dat eens gedaan. Ik kan nu ook maar Ć©Ć©n ding zeggen: WAT BEN JIJ EEN SUPER-BAASJE!!! En natuurlijk nog heel veel beterschap en sterkte voor Eufrasie!
Caroline Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Hoe gaat het ondertussen met Eufrasie?
zwarte panter Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Geplaatst: 13 december 2008 Gisteren zijn haar darmen opnieuw stilgevallen. Ik was in de namiddag niet thuis en toen ik ās avonds thuiskwam, bleek ze sinds de namiddag niet meer gegeten of gekeuteld te hebben en haar temperatuur was laag.Dus ik ben in gang geschoten en vannacht doorgegaan. Masseren, dwangvoer,ā¦Rond 4.40u vannacht begon ze opnieuw te keutelen. Ondertussen heeft ze ook weer wat gegeten en heeft ze zelfs even rondgelopen. Ik hoop dat het vanaf nu echt enkel maar beter gaat! Nogmaals hĆ©Ć©l hard bedankt aan de mensen die mij geholpen hebben!
YvonneH Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Jeetje, het houd maar niet op he.Ik hoop ook echt dat het vanaf nu nu allen maar beter word!Heel veel succes en ik vind dat je echt heel erg goed bezig bent hoor :yes:
Gast Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Sjonge, wat een verhaal... Wat een super baasje ben jij! Geweldig gewoon! Echt super...
zwarte panter Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Geplaatst: 13 december 2008 Eufrasie doet het gelukkig nog steeds goed.Vandaag heeft ze redelijk gegeten. Hooi, wat groen en zelfs wat brokjes ss.Daarstraks is ze ook lekker languit gaan liggen. Dat was toch ook wel eventjes geleden dat ik dat nog gezien had. Ze heeft me vandaag al 2 keer een wasbeurt gegevenā¦zo ken ik ze terug een beetje.
zwarte panter Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 Omdat het maar op en af bleef gaan met Eufrasie en ze eergisterenavond opnieuw achteruitging heb ik een afspraak gemaakt bij Inge Thas. Vanmorgen zijn we er naartoe gegaan. En ik ben terug thuisgekomen zonder Eufrasie of Hypoliet... Ze wou Eufrasie liefst daar houden ter observatie. Eerst moest ik het hele verhaal vertellen met alle ups en dows en toen heeft ze Eufrasie onderzocht. Hoewel ze de laatste tijd magerder was geworden, vond ze haar nog niet te mager, maar ze moet wel niet meer afvallen. Op het eerste zicht was er niks afwijkends te vinden en Eufrasie zag er op dat moment niet doodziek uit. Maar ze is er wel van overtuigd dat er iets niet klopt. Ze vind het niet zinnig om meteen alle mogelijke onderzoeken te doen, maar ze wilt Eufrasie eerst zelf observeren. Ze wilt zien hoe ze achteruitgaat, hoelang ze weigert te eten, wanneer het noodzakelijk is om dwangvoer te geven, hoe ze zich precies gedraagt als ze duidelijk pijn heeft, hoe ze reageert op pijnstilling,... Haar keutels wilt ze sowieso door het labo grondig laten onderzoeken om niets over het hoofd te zien. En waarschijnlijk zal er toch opnieuw bloed worden afgenomen en een rƶntgenfoto worden gemaakt. Maar dat hangt ook een beetje af van hoe Eufrasie het doet. Ze wilt ze liefst daar houden tot na het weekend (in het beste geval mag ik ze morgen gaan halen, maar die kans is klein). En wanneer ik ze precies mag halen hangt ook nog van Eufrasie af. Ik mag in ieder geval vanavond al even bellen om te horen hoe het gaat. Ik hoop dat ze vind wat er mis is en dat het deze keer echt opgelost raakt.
Petradhd Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Ach jee, het blijft maar bezig he? Ik denk dat Eufrasie & Hypoliet heel heel hƩƩl erg blij mogen zijn met hun baasje die zoveel voor ze over heeft! :yes:
Kimmi Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Ach, meid toch .. Is Hypoliet dan ook bij de DA gebleven?En ik zit mij dan druk te maken in 'n schijnzwangerschap :sarcastic: Wat jij allemaal al hebt meegemaakt met de nijntjes is 100 keer erger dan dat! Hopelijk kan zij vinden wat er scheelt. 't Mag nu eindelijk wel eens gewoon goed gaan eh :arf:
Konijnenvrouwtje Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Ik vind het vervelend om te zeggen, maar zoals je weet heb ik altijd gezegd dat er meer aan de hand is en dat geloof ik nog steeds. Ik geloof nooit dat de oorzaak van deze symptomen wormen nog coccidiose zijn dat was het gevolg en de oorzaak ligt volgens mij nog steeds ergens anders.
zwarte panter Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 Ik heb net met de DA gebeld. Eufrasie zou het wel goed doen en ze zou wel redelijk goed van het hooi eten. Alleen heeft ze nog maar heel weinig gekeuteldā¦en dat moet toch grondig nagekeken worden. Aangezien ze de laatste tijd of hĆ©Ć©l veel keutelde of niet meer keutelde of te kleine keutels of...Morgen gaat ze bloed nemen. @ Kimmi: Hypoliet is daar gebleven als 'steun en toeverlaat'. En ook om na te gaan of zijn rijgedrag voor stress zorgt bij Eufrasie. (Hij is namelijk nog niet gecastreerd omdat hij myx heeft gehad.) Morgenmiddag mag ik terugbellen.
Gast Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Wat een gedoe, wat ben je een geweldig baasje, echt waar! Heel veel sterkte voor Eufrasie en jou.
Lieke175 Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 O jee, nu dit weer... Maar je hebt super gehandeld en weet dat Inge Thas waarschijnlijk de meest konijnkundige DA van Belgiƫ is!
ZaZa Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 ...ook de meest dure.... Of er betere zijn in Belgiƫ of andere goede, geen idee... Maar misschien wel iets om in de gaten te houden..Heej succes in ieder geval ! Allemaal behoorlijk spannend zo !
_Danielle Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Hopelijk kom je er nu eens achter wat er aan de hand is en kan ze gericht geholpen worden!Sterkte en succes!
meroke Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt om toch even naar Inge thas te gaan! Ze is goed, maar is inderdaad niet goedkoop.Je zei dat je de nijntjes liever niet achterliet en dit is nu toch het geval. Veel sterkte! Ik vond het toch heel lastig om snuffel daar achter te laten, maar ze is in goeie handen
Blacky Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 He bah jullie blijven aan de gang.En dat zo met de feestdagen...Heel veel sterkte maar weer.
Aanbevolen berichten