daffbunny Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 dringende vraag. Ik zat net bij misty en opeens gin hij knarsetanden en zijn kopje ging scheef staan.hij ligt vandaag alleen maar !nu ligt hij wee rmaar z'n kopje staat weer recht Ik ben bang wat meot i kdoen !?
bunny ranch chanty Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 ga maar snel naar de dieren arts zou ik zeggen!!
Moontjuh95 Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Knars tanden is dat hij oijn heeft!! (Hou het goed in de gaten anderss zou ik ff naar de DA gaan!)
Laura1984 Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Ik zou zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan! Knarsetanden kan erop duiden dat hij pijn heeft. Een scheef hoofd kan meerdere oorzaken hebben (o.a. oorontsteking, torticollis) Het is in ieder geval beter als je er zo snel mogelijk bij bent!
busylizzzy Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Misschien een gekke vraag, maar ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat zachtjes knarsetanden een konijnen manier is van spinnen bij katten. Het scheve kopje zou ik ook niet vertrouwen!
Moontjuh95 Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Misschien een gekke vraag, maar ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat zachtjes knarsetanden een konijnen manier is van spinnen bij katten. Het scheve kopje zou ik ook niet vertrouwen! Dat is niet zo als je hem niet aait ofzo.
daffbunny Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Geplaatst: 3 december 2008 ik heb het hem nu al 3 keer zien doen maar hij zit nu gewoon te eten en niemand kan me naar de da brengen !
Laura1984 Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Bel anders in ieder geval even met de dierenarts, misschien kan hij je zeggen wat je ondertussen kunt doen voor Misty?
Flowergirl Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Als je nu niet naar de DA kan, zou ik ze mss ff bellen? kweet ook niet.Kduim voor Misty orzz! Hopelijk ist nix ergs!
kelly1986 Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Ik zou zeker proberen vandaag nog even gezien te worden door een dierenarts.
sharon(L)rabbits Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Ik denk dat het t beste is om naar de DA te gaan maar als je er niet kunt komen...ik denk dat je de DA in ieder geval even het beste kunt bellen en danm kijken wat die zegt!
Karina Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Mijn Nijntje had dat ook 2 maanden geleden. Probeer zo snel mogelijk naar de dierenarts te gaan. Ik ben dezelfde dag nog 's avonds naar de dienstdoende spoeddierenarts gegaan. Ze had een ernstige oorontsteking. Als je ermee wacht kan dat ernstige gevolgen hebben (blijvend scheef koppie). Mijn nijn heeft toen een antibiotica-spuitje gekregen en een pijnstiller. Een dag later ging het al veeeel beter. Een paar dagen later een herhaalprikje antibiotica en Nijn was weer beter.
Dollie Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Naar de DA! Zoals Laura (geloof ik) al zei, het kan van alles zijn.. Joy had dit ook, maar dan aldoor een scheef koppie, ernstige oorontsteking met een hersenbloeding als gevolg... Joy's koppie is niet meer recht gaan staan en een maand later is hij ondanks alles wat ik geprobeerd heb overleden. We waren er toch niet snel genoeg bij, denk ik..
Lieke175 Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Het beste advies is al gegeven, naar de DA!
busylizzzy Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Ben je naar de DA gegaan? Hoe is het nu?
sharon(L)rabbits Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 hoe gaat het nu met Misty?en ben je al naar de DA gegaan??
Aanbevolen berichten