Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik zie al een hele tijd dat Dribbel een kapot neusje heeft.

Er zitten korsjes op enzo. Heb een foto, je ziet het

op de foto, maar het is wel iets erger geworden zie ik.

Ik probeerde er net een foto van te maken, maar het

is zéér wazig. Moet ik hier iets aan doen ?

Een zalfje ofzo erop doen ? Of naar de DA ?

Oja en Zwerver heeft het ook een beetje, en die zit

met Dribbel samen :) dat is dus een koppel.

Iemand tips ? hoor het graag.

claire-2267-albums-mijn-konijnen-picture5501-dribbel.jpg

aangepast door Claire
Geplaatst:

Ik zou ermee naar de DA gaan, als je er zelf iets op gaat smeren, maar je het misschien alleen maar (onbedoeld) erger... De foto is inderdaad niet heel duidelijk, maar het ziet helemaal normaal uit in ieder geval...

Geplaatst:

Hell yeah, kapotte neusjes expert in tha house! :lol: zou er idd niet zo maar wat op smeren. Volgens een dierenarts die we in het weekend hadden (Joy was door Fred in z'n neus gebeten, neus hing er half af) maakte het niet zoveel uit, het stukje neus dat er af hing konden we er 'wel afknippen'.. Natuurlijk zijn we toch heen gegaan en toen heeft ze er een kram in gezet. Tsja dat krijg je in het weekend x'D

Indy had z'n neusje ook een keer een klein beetje kapot, maar dat was vrij snel over, zijn we niet mee heen geweest. Maar als je het niet vertrouwd, zou ik er even mee heen gaan..

Geplaatst:

Ik bel nu even mijn dierenarts of ik moet komen,

of wat ik er aan moet doen,

ze zegt als het konijn goed drinkt en eet

en erg levendig is dan is het goed, Als het alleen maar

dikker word en er komen meer kortjes moet ik langskomen,

het kan zijn dat het konijn zich ergens aan open haalt en

daarom komen er steeds meer korstjes, maar ik hou het zéker

in de gaten :) bbedankt voor jullie reactie's

Geplaatst:

Ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik dacht hier wel eens gelezen te hebben dat een konijn met syfilis ook zulk soort korstjes op de neus kan hebben? (zelfs zonder dat het op de geslachtsdelen zichtbaar is?)... maar er zijn hier ongetwijffeld leder die je hier meer over kunnen vertellen.

Geplaatst:

Het zou idd heel goed syfilis kunnen zijn. Zeker omdat ze het beiden hebben.

Daar moet je toch echt mee naar de da. Dat gaat alleen over met de juiste behandeling.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .