Nalientje Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Vino is woendag gecastreerd. Het heeft even geduurd voor hij weer helemaal de oude was maar nu lijkt het toch wel bijna zover te zijn. Maakt weer binky's eet en drinkt goed en komt vooral ook weer zelf naar me toe! Alleen zit hij zo af en toe in zijn hok en reageert hij bijna niet op mij en dan beweegt hij zijn kopje van links naar rechts. Dit had hij eerder nooit, als ik binnen kwam zat hij meteen bij het deurtje om eruit te mogen en hij hoorde alles! Is dit nog suffigheid van de narcose of zit hij gewoon te dutten? Verder is er ook niks aan te hand, maar ik vind het toch wel raar.
The Email Female Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Weet je wat voor soort narcose je DA heeft gebruikt? Geef je nu nog pijnstilling?
Nalientje Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Geplaatst: 30 november 2008 nee dat weet ik niet. Ik geef geen pijnstilling. Het was al woensdag gebeurt!
The Email Female Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Dan zou je konijn nu geen last meer mogen hebben van de narcose. Eet en drinkt hij wel normaal? En zijn de keutels wel goed?
Nalientje Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Geplaatst: 30 november 2008 ja dat allemaal wel! Verder is alles prima
The Email Female Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Dan is het wel vreemd idd...
Jeannette Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Kan het niet zo zijn dat ie mijt heeft?Mijn nijn ook langoor, heb ik voor 1,5 week nog stronghold in zn nek gegeven omdat hij ook mijt had, dit zag ik aan dat hij met zn koppie schudde en elke x in zn oor aan het krabben was. Toen heb ik in zn oor gekeken en leek het net alsof er oorsmeer in zat. dit behandeld met olie en dan gelijk stronghold en mijn nijn is zeer goed opgeknapt en schud niet meer.
The Email Female Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Zou de DA dit dan niet gezien hebben?
Nalientje Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Geplaatst: 2 december 2008 lijkt me wel dat de Da dit gezien moet hebben? nou valt het me wel op dat hij erg aan het krabben en wassen is maar ik dacht dat dit kwam omdat hij al die vreemde handen ook aan zich heeft gehad? Het lijkt vandaag ook al een stuk beter te zijn maar ik zal is in zijn oortjes kijken. Ik heb hem voordat hij gecastreerd werd wel even laten checken bij de da en voordat hij gecastreerd werd deed hij dit allemaal ook niet. Zou hij dit dan hebben opgelopen toen hij daar was? Ik hou het even goed in de gaten! Bedankt voor de tip
Aanbevolen berichten