_Danielle Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Geplaatst: 5 december 2008 Jaa, ze heeft toch geluisterd haha! En ik heb haar ook verteld natuurlijk, dat hoe sneller ze zou gaan eten, hoe sneller ze weer naar haar vriendje mocht, dus wie weet heeft het wel geholpen, haha!
_Danielle Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Geplaatst: 5 december 2008 Lieve foto's van gisteravond, m'n patiëntje in de handdoek, hihi, ze lag net als een baby.. En Sas na haar bikspapje, hihi.
nijntjemarlot Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 whawha die laatste foto is snoezig
Gast Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Fijn dat 't weer beter gaat hè, even een dipje maar ze is er weer bovenop. Leuke foto's, lekkere vieze smoel zo na het eten, haha.
Ginaa Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Hee daan,Fijn dat het goed gaat met Sas.Super!Laat het zo doorgaan. zullen we maar zeggen!xx
_Danielle Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Ik heb haar vandaag weer bij haar vriendje gezet. Het was een mooie dag vandaag, niet al te koud buiten en ik had het hok net verschoond, dus leek me de ideale gelegenheid. Ze at al 2 dagen goed, hooi én biks, en haar keutels zijn weer keurig van normaal formaat, haar wond zag er ook goed uit. Ze waren héél blij elkaar weer te zien, en Sas kreeg meteen een complete wasbeurt van haar vriendje.. In het hok begon ze ook meteen bij alles te snuffelen en ze begon lekker te eten! Dus de oude Sas is er weer
Gast Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Heel goed om te horen hè Fijn dat ze nu weer lekker samen zitten en dat Sas weer helemaal de oude is.
Diddl Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Misschien miste ze haar vriendje wel gewoon. Fijn om te horen dat alles weer bij het oude is. :mdr:
Aanbevolen berichten